Ga naar inhoud

Asus 6800GE of ......... X800Pro


Aanbevolen berichten

[quote:bd1b7ca9f9="HardTrance"]hi, ik had gedacht dat ik vandaag eindelijk mijn PoV 6800GT zou krijgen en toen ik vanmorgen naar de winkel belde vertelde zei mij dat ze de kaart nog niet binnen hadden en dit kan weer es lang gaan duren, maar ik ben niet meer van plan te wachten dus ik ga morgen in duitsland shoppen. 8) Maar nou kom ik [b:bd1b7ca9f9]misschien[/b:bd1b7ca9f9] voor moeilijke keuzes te staan. Als ik aan een 6800GT kan komen koop ik die zonder twijfel, maar als die niet op voorraad is kijk ik een klein trapje lager en daar ben ik aan het twijfelen tussen een X800Pro (merk maakt niet veel uit, maar de HIS ICEQ II is wel een relaxete kaart :P ) Of de Asus V9999 6800 GE. Bij die laatste even wat uitleg: dit is een geforce 6800 NON ULTRA, [b:bd1b7ca9f9]maar[/b:bd1b7ca9f9] hij heeft wel 256MB GDDR3 geheugen lopende op 1Ghz, verder loopt de core op dezelfde snelheid als die van de GT, het enige verschil met de GT is het aantal pipelines (maar dat is natuurlijk wel een belangrijk verschil). Dus ik zou graag willen weten welke van de 2 ik moet kiezen als ik niet aan een 6800GT kan komen. P.S. Graag snel reageren want ik ga morgenvroeg naar duitsland. BVD, HT[/quote:bd1b7ca9f9]http://www.geizhals.at/deutschland/ tweakers pricewatch... maar dan op z'n duits...
Link naar reactie
Dat de AGP 256Mb 6800 GT nergens te krijgen is ben ik niet mee eens. Ik heb een mail ontvangen van B&G computers dat er ze de eerste inlading binnen krijgen rond 30/8/2004. Ik denk erover na. Endelijk zijn deze kaarten leverbaar, lang gewacht, goed ze zijn wat duurder dan de overige online winkels, maar weet wanneer ik ze krijg en daar gaat het me om, lieverd iets meer betalen en sneller lol dan lang wachten enz enz. Tevens snap ik 1 ding niet wat Club3D beziel. Eigenlijk ben ik een ATI fan en wil een Club3D, ATI Radeon X800XT 256Mb DDR3 Platium maar die stellen hun lever datum steeds uit en die zijn ook nergens te krijgen, levertijd onbekend bij B&G is er een verwachtingsdatum rond 5 sept. Kan de weekend ff nadenken of ik de overstap waag naar de 6800 GT of wacht tot 5 sept.
Link naar reactie
waar ik hem heb bestel bij B&G Computers, heb ik te maken met een XFX 6800 GT dual dvi. Nou komt dat mooi uit, heb een acer 1721 TFT digitaal maar deze XFX 6800 GT heeft gewoon 2 DVI uitgangen en de rest die ik op tweakers zie niet. Ook de product code komt niet overeen met die XFX 6800 GT van de ander aanbieders. Uitleg is van dat bedrijf dat de XFX met 1 DVI achter loop en oude kaarten zijn van XFX tegen, over de nieuwe XFX 6800 GT dual DVI. Kortom ik heb heb het bestelt, goed betaal meer dan een normaal single DVI, maar ik vermoed dat deze XFX meer heeft dan de singele DVI, ook de koeling is anders dan op de GT single DVI. Het is zoeken geblazen en de meeste ook in het buitenland presteer het onder een foto van een normale XFX 6800 GT. Ik heb er 1 gevonden een een XFX 6800 GT dual DVI uit ziet, de koeler is anders. Ik wach het af...misschien een mis koop anders lekker toch
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...