Ga naar inhoud

videokaart zonder cooler


Aanbevolen berichten

hallo, :) op de 1 of andere manier doet mijn cooler het niet meer van my. de cooler zelf wel, maar niet op deze kaart :S Video kaart NVIDIA RIVA TNT2/TNT2 Pro (32 MB) 3D-Versneller nVIDIA RIVA TNT2 zover ik weet geeft EVEREST niet aan hoe warm je vika is dus dat kan ik niet proberen. ik heb dus maar tydelijk een gigantische cool fan eropgericht en hy wordt niet warm, als ik die er even af haal begint hy erg warm te worden. maar kan het dus zowiso kwaad op die fan eraf te halen, want nu hoor je door het hele huis dat me pc aanstaat en ik was net bezig met me pc zo stil mogelijk te maken :/ de koeling doet het dus wel, maar niet op de kaart dus nieuwe cooler is niet de oplossing... kan ik gewoon de cooler eraf halen en kijken of hij niet uitvalt (als dit geen schade verookzaalt natuurlijk en gaan door de warmte een groot deel van de gigantische kaart verloren? of iets anders? oja als ik toch aan een nieuwe kaart moet, welke raden jullie my dan aan. ik internet alleen op deze pc en speel cs 1.6, wel een kaart die minimaal even goed is als me oude. specs. CPU type intel pentium 3 733 Mhz (5.5 x 133) naam MSI MS-6198 (ISA, 3PCI, 1AGP, 2 DIMM, audio) chipset VIA vt82c694x apollo pro133a bios type AMI 07/24/00 512mb geheugen
Link naar reactie
een riva tnt2 hoeft niet gekoeld te worden door een ventilator. hij doet het evengoed wel, kheb zelf ook dat geprobeerd en hij gaat gewoon verder, hij wordt alleen iets warmer dan normaal. maar dat maakt niet zo veel uit. en als je een nieuwe videokaart wil kopen, koop dan voor die pc een geforce 2 ofzo. want een radeonX800 heeft geen zin want das een beetje overkill voor dat systeempie. :wink: owja zolang je geen artifacts krijgt, als je die koeler er af haald dan is het geen probleem dat hij kapot is.
Link naar reactie
Waarom koop je, als je het echt niet aandurft, niet gewoon een los koelertje, zoals deze [url]www.titan-cd.com/english/product.asp?model_no=TTC-CUV1AB(DIY)[/url] Dit modelletje heb ik vaak zat op beurzen gezien. Bevat klemmetjes en studs om 'm op verschillende kaartjes te kunnen monteren. Zie de info om te kijken of 'ie erop past. Er zit een Molex stekkertje bij om deze koeler op bijvoorbeeld je harde schijf of cd speler aan te sluiten en dan ben je voor ongeveer €8 klaar. Grtz J.W.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...