Ga naar inhoud

drivers 61.77


Aanbevolen berichten

hallo, ik wilde net na een clean installatie de drivers 61.77 installeren en toen heb ik (volgens de FAQ) de andere drivers ervan afgegooid en toen heb ik 61.77 geinstalleerd. Onder de installatie gaf hij aan dat hij geen gesigneerde instellingen (ik weet niet meer precies) vond en toen kon ik TOCH doorgaan of stoppen. Ik heb mijn drivers (die ik bij de 6800GT heb gekregen) weer geinstalleerd. Toen ik die 61.77 had geinstalleerd gaf hij aan: nieuwe hardware gevonden: sm bus controller, ethernetcontroller, mutimedia controller, vga controller... Hij vond geen stuurprogramma's voor deze dingen... Ik heb nu dus weer de oude driver geinstalleerd.. Kan ik 61.77 gewoon erover heen installeren?? En weet iemand waarom hij weer nieuwe hardware vond?? alvast bedankt!
Link naar reactie
de 61.77 Drivers zijn niet WHQL, daarom krijg je de medeling dat hij niet gesigneerd is. Zie FAQ voor uitleg over WHQL drivers. 61.76 drivers zijn wel WHQL maar niet voor DirectX 9.0c ik zou dus gewoon 61.77 drivers gebruiken. Oude drivers grondig verwijderen met Driver Cleaner zoals in de FAQ staat en daarna 61.77 drivers erop zetten.
Link naar reactie
[quote:2a160cbdaa="Red Dragon"]de 61.77 Drivers zijn niet WHQL, daarom krijg je de medeling dat hij niet gesigneerd is. Zie FAQ voor uitleg over WHQL drivers. 61.76 drivers zijn wel WHQL maar niet voor DirectX 9.0c ik zou dus gewoon 61.77 drivers gebruiken. Oude drivers grondig verwijderen met Driver Cleaner zoals in de FAQ staat en daarna 61.77 drivers erop zetten.[/quote:2a160cbdaa]Hoezo niet WHQL? Hier wel hoor! Ik had eerst geen SP1, toen kreeg ik ook elke keer die fout, toen ik SP1 instaleerde had ik dat nooit meer. 61.77 zijn hier zonder meldingen over WHQL geinstaleerd! EDIT: :oops: Ik was weer te snel, ik had het over de 61.7[b:2a160cbdaa]6[/b:2a160cbdaa] Nu de 61.77 geinstaleerd en ook de melding gekregen :D
Link naar reactie
Ik heb hem ook maar snel weer gedeinstaleerd en terug gegaan naar 45.23... Ik deed namelijk (sinds tijden weer eens) 3D Mark 2001 om te kijken of mun systeem nog beetje werkte :wink: .... De 'Point Sprites' test (zon draaiend wit paard) was een soort gatenpapier! Er was bijna niks van het paard te zien alleen een paar witte pixels de rest was er niet :evil: :evil: Ik kan wel bergijpen dat ze nieuwe drivers niet meer optimaliseren voor de oudere kaarten (zoals mijn GF4 Ti) maar dat het er slechter van word?!! :o :evil: :x Ik kreeg trouwens ook een 1000 punten lagere score als wat ik me nog herinner... 6000 ipv 7000 :x Ga nou vanaf 45.23 kijken welke de beste drivers zijn voor mijn GF4 :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...