Ga naar inhoud

Vraag over TV decoder / TV kaart


Aanbevolen berichten

Hallo Ik weet niet of ik het goede forumgedeelte heb maar ik zou het anders niet weten.. Het zit zo: Wij wonen 200 meter buiten de bebouwde kom. Dat betekend, geen kabelTV. In de woonkamer hebben wij een digitale decoder staan (Philips, Canal+ smartcard) met gratis Canal+ (foutje van hun) maar geen zenders als nickelodeon of Discovery. Nu wil ik al jaren alle zenders boven op mijn kamer kunnen zien. Het lukt mij wel met doorschakelen van het signaal maar dan moet ik elke keer naar beneden om te zappen. Hoe kan ik dit anders voor elkaar krijgen? * 2e schotel + decoder (duur grapje) * Schotel kaart in de PC (130 euro bij perfect systems) Wie heeft er ervaring met de 'schotelTV-kaart'??? (Hauppauge Win/TV Nova-Ci-S) Mijn klasgenoot zei dat je dmv een dubbele kop ofzo, je geen extra schotel nodig hebt. Wie kan mij hier meer info over geven?
Link naar reactie
Een vriend van mij woont ook in het buitengebied en hij heeft me daar veel over verteld: Je kunt wel leuk een 2e kop erop zette en die kaart erin maar als je die kaarten goed bekijkt zie je dat er ook zon canel+ kaartje in moet... Je moet dus een 2e kaartje (dus dubbel abo) hebben... Of het kaartje van beneden gebruike :wink: Ik denk dat je mischien moet verhuizen. :D Of mischien kun je het op een akkoortje gooie met de mensen die wel kabelTV hebben om een kabel te leggen naar jullie huis... Moet dan wel een versterker alle 200,- achter anders is het beeld te slecht :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...