Ga naar inhoud

Vraagje Geforce 2


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar nieuwe drivers voor een Geforce 2 MX 100/200 64Mb. Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar kan nergens de juiste vinden, weet iemand of deze er misschien zijn voor deze videokaart en waar kan ik deze vinden? Er ontstaan namelijk problemen bij de grafisch wat zwaardere spellen, ze draaien wel maar de videokaart kan het zichtbaar niet aan. Hier nog wat spec's: P4 1,9 Ghz (FSB 400) 512 Mb DDR Geforce 2 MX 100/200 Dus, weet iemand waar ik (als ze er al zijn) de juiste drivers kan vinden?
Link naar reactie
Het antwoord op je vraag staat hier: FAQ: [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=99415]Zoek hier eerst voor dat je wat post! [Ver 3.24.1][/url] Dat je zware spelen niet aankan komt omdat je videokaart bijzonder zwak is, daar helpen drivers niet mee. Met moderne zware games heb je stomweg een nieuwe videokaart nodig.
Link naar reactie
Ik snap het trouwens sowieso niet :-? . Als je zo'n computer hebt met een redelijke processor en dat DDR geheugen dan zorg je toch gewoon voor een Radeon 98PRO? Dan kun je prima zware games spelen met behoorlijke beeldkwaliteit en een behoorlijke framerate. Zo duur zijn die kaarten tegenwoordig niet meer. Als je zin hebt om nieuwe drivers te downloaden ( wat inderdaad niet, zoals Red Dragon zegt veel uit zal maken) dan ga je gewoon naar deze site: [url]www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp[/url] Kies je besturingssysteem en download de benodigde Forceware driver. Dit zijn zogenaamde Unified Drivers, dat wil zeggen, ze werken op alle kaarten met een nVidia chipset Groetjes Jan Willem. :wink:
Link naar reactie
[quote:c74507970a="jwspruyt"]Als je zin hebt om nieuwe drivers te downloaden ( wat inderdaad niet, zoals Red Dragon zegt veel uit zal maken) dan ga je gewoon naar deze site: [url]www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp[/url][/quote:c74507970a] Ga niet domweg zomaar een nieuwe driver downloaden voor een al wat oudere kaart. Uit de FAQ: 'Voor alle GeForce 2 eigenaren is de Detonator 29.42 driver aan te raden.' Haal die driver maar op uit het archief: http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html
Link naar reactie
Klopt :P Ik heb hier ook een GF 4 Ti kaart met 128 Mb en die doet het best heel goed. Maar binnenkort ga ik m'n nieuwe Radeon 98Pro eraan hangen en dan racen de framepjes over m'n scherm. Inderdaad is dit soort kaarten voor om en de nabij de €60 te koop. Volgens de site van nVidia zijn de drivers "Unified", dus dat betekent dat ze voor iedere kaart met een nVidia chipset te gebruiken zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...