Ga naar inhoud

Game-kaartje


Aanbevolen berichten

Hallo mensen Het is niet dat ik de kaart wil gaan kopen...maar toch...ter info. Wat is nou een goede videokaart om te gamen? Die rond het budget van zo'n max €250,00 is. Zelf had ik gezien: - ATi Radeon 9800pro 128 MB - MSI Geforce4 FX5900XT Weet er iemand nog 1tje die er met "kop en schouders"uitsteekt? OF heeft iemand uit deze 2 een voorkeur? Laat het even weten :wink: Doei Bas
Link naar reactie
De Radeon9800PRO is het snelste van deze 2, en is ook nog goedkoper dan de FX5900XT. Ik zou dus voor de 9800PRO gaan. Als je een moederbord met PCI-express hebt zou ik als ik jou was ff wachten tot de Geforce 6600 (GT) te verkrijgen is. Presteerd weer stukken beter dan de 9800PRO en gaat waarschijnlijk zo rond de 220 euro kostten.
Link naar reactie
Ah thnx voor die info op die site Ik heb gelezen dat de kaart in 2 verschillende versies wordt geleverd Welke is dan het beste om goed te gamen....hij hoeft niet van die frutsels te hebben voor een extra monitor...tv out enz....dat hoeft niet. Owja.....die kaart moet ook goed koelen :wink: Weet er iemand nog 1tje die er met "kop en schouders"uitsteekt? Of heeft iemand uit deze 2 een voorkeur? Laat het even weten :wink:
Link naar reactie
Uit de review begreep ik dat de duurste van de 2 -de 6600GT- zo'n 20% beter presteerd dan de Radeon9800XT. De 'gewone 6600' zal dus wel wat minder presteren, maar ook zeker niet slecht lijkt me. :) [img:271892a9f7]http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1092325166.jpg[/img:271892a9f7] [img:271892a9f7]http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1092325167.jpg[/img:271892a9f7] [size=9:271892a9f7]Links de nVidia 6600 GT- en rechts de nVidia 6600-referentiekaart[/size:271892a9f7]
Link naar reactie
Jah dat weet ik niet echt Mijn mobo is een MSI-MS 7012 (speciaal voor medion) Het boekje heb ik niet meer....dus info weet ik niet Uhmz....hoeveel PCI-slots neemt die 6600GT eigenlijk in gebruik? Want ik weet dus dan ook niet hoeveel slots ik heb omdat ik geen info heb van 't mobo Weet er iemand nog 1tje die er met "kop en schouders"uitsteekt? Of heeft iemand uit deze 2 een voorkeur? Laat het even weten :wink:
Link naar reactie
[quote:a6cc31e5a9="Sliciej"]Neej dat is het probleem....ik mag dat niet van pap & mam Maar als ie geen express heeft.....kan dan die 6600GT er niet in? Enne hoeveel pci-slots neemt die kaart in gebruik? Weet er iemand nog 1tje die er met "kop en schouders"uitsteekt? Of heeft iemand uit deze 2 een voorkeur? Laat het even weten[/quote:a6cc31e5a9] Jij hebt geen PCI-express, dat kan ik je zo al vertellen. Maar die kaarten hebben TSOP-geheugen... Waarom dat?
Link naar reactie
De GeForce 6600 serie is momenteel PCI-Express only (zie FAQ) en niet eens verkrijgbaar. Die pc Sliciej heeft geen PCI-Express. vergeet de GeForce 6600 en doe even realistisch. SDH brengt je op een dwaalspoor. Je komt dus weer terug op je originele keuze en daar is de Radeon 9800 PRO de beste keuze van. @Interficior Alleen de 6600 heeft 128mb tsop, omdat dat goedkoop is.
Link naar reactie
ah oke...jmmr dak geen pci-express heb :'( Nou ik vind het heel fijn dat sdh zo snel reageerd en hij brengt me niet op een dwaalspoor !!! :evil: Maar oke de 9800pro is dus het beste Is er echt geen goede die op komst is? of die nu uit zijn die beter zijn?\ Weet er iemand nog 1tje die er met "kop en schouders"uitsteekt? Of heeft iemand uit deze 2 een voorkeur? Laat het even weten
Link naar reactie
[quote:5ee5bbb87b="Sliciej"]Hallo mensen Het is niet dat ik de kaart wil gaan kopen...maar toch...ter info. Wat is nou een goede videokaart om te gamen? Die rond het budget van zo'n max €250,00 is. [/quote:5ee5bbb87b]Als je de kaart niet wil kopen, wat is dan het doel van deze vraag? je mag je kast ook neit openmaken dus er komt geen nieuwe kaart in? misschien moet je de zoekfunctie eens gebruiken of gewoon wat topics van de laatste weken doorlezen want dit is al regelmatig behandeld hoor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...