Ga naar inhoud

Zalman ZM80C koeler op club3d TI4200


Aanbevolen berichten

Hallo, Voor mijn club3d TI4200 64MB (agp 4x versie) wil ik een Zalman ZM80C passieve koeler aanschaffen. Op de site van Zalman staat dat die koeler in principe op alle videokaarten past waar gaten aanwezig zijn voor een heatsink. Die gaten zijn op mijn kaart aanwezig (4 direct om de gpu en nog 2 wat verder er vanaf). Het lijkt me dus dat dit wel gaat passen. Ik was vandaag echter bij een computerzaak waar ik die zalman wilde halen (was niet voorradig btw) en de verkoper zei dat zo'n koeler niet zomaar op elke videokaart past. Nu ben ik wel redelijk zeker van mn zaak en ik verwacht dat die koeler wel gaat passen, maar ik wil het eigenlijk toch wel 100% zeker weten... Iemand hier die dit weet? :)
Link naar reactie
[quote:fd0135b3d7="rickh"]Aha ok. :) En dan nog iets, bij die zalman zitten ook allemaal kleine heatsinkjes voor op het geheugen. Zijn deze nodig op een TI4200? En zoja, zijn die ook weer makkelijk te verwijderen als ik een nieuwe kaart wil kopen? Want volgens mij zit dat met lijm oid vast en dat lijkt me nogal moeilijk te hergebruiken.. ?[/quote:fd0135b3d7] die zitten hier niet bij dacht ik.. je bedoeld gewone ramsinks neem ik aan. normaal lijm je deze met thermal adhesive (2 componentenlijm) of dmv tape (warmte afgevende tape)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...