Ga naar inhoud

Nvidia 5900XT VGA Cooler


Aanbevolen berichten

Hej mensen ik speelde vandaag weer even een potje Far Cry maar mijn kaart werd echt zo heet nu vroeg ik mij af of een goeie VGA cooler zou helpen maar nu zie ik er aardig wat kunnen jullie mij misschien wat verder helpen ook gekeken naar prestatie, en ervaringen nu heb ik hier gekeken eynstein: http://www.eynstein.nl/Groep1-37.html#204 en bijvoorbeeld dit: http://www.hardcoreware.net/reviews/review-76-1.htm en zon arctic zijn die goed? en zijn die er ook voor Nvidia maar wat is nu echt een goeie en is zoiets moeilijk te installeren of niet?! ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik snap niet veel van die dingen etc... of als iemand andere meningen of aanraders heeft meld het dan ook s.v.p. alvast bedankt Cage PS: het gaat over een Nvidia 5900XT he 8)
Link naar reactie
[quote:58df6cdb25="Fresyl"]ok dankje en zjin er ook cooler van zalman die op een 5900XT passen?! bijv: [img][/img] past die daar op? en koelt die goed? en ook beter dan die arctic?![/quote:58df6cdb25]Dat ding heeft 4 mounting holes nodig. De 5900XT van mij (AOpen) heeft die gewoon, 6 zelfs, de gewone 4, en 2 voor de cooler die er nu op zit, maar ik neem aan dat die van jou dat ook heeft.
Link naar reactie
[quote:8a119a262f="Fresyl"]mijn club 3d heeft 4 gaten om de core (laat ik het zo noemen( waar de cooler opzit) en twee die nu gebruikt worden door de standaard cooler dus dat moet wel lukken maar zou het helpen?![/quote:8a119a262f] Ja, dat gaat lukken dan, en je kaart zal ook een stuk kouder worden. Alleen ingame wordt ie niet sneller ofzo hoor. Edit: Tenzij ie zo heet wordt dat ie gaat downthrottlen.
Link naar reactie
[quote:d36eaf5672="Fresyl"]nee dat snap ik :D maar als hij maar cooler blijft mijn kaart werd na een potje far cry echt ontiegelijk heet! kon er een ei op bakken! edit: wat is downnthrottelen?![/quote:d36eaf5672] KOeler zal hij zeker blijven :) Downthrottling is dat ie zo heet wordt dat de GPU langzamer gaat werken, om niet overhit te raken.
Link naar reactie
[quote:50fcaf028f="Fresyl"]maar als jullie moesten kiezen wat deden jullie dan? de zalman (met of zonder cooler) of de arctic 3 nv[/quote:50fcaf028f] heb zelf ook voor de keuze gestaan en heb toen voor de zalman gekozen, de versie die ik heb heeft maar 1 heatpipe en geen geheugensinks. De core kon ik nauwlijks overklokken met de originele koeler zo warm als hij werd(,10Mhz), terwijl ik nu veel verder kom(50+Mhz). Wat mij betreft kan ik je de zalman aanraden, ook omdat deze helemaal geruisloos kan werken, maar de fan maakt nauwelijks hoorbaar geluid :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...