Ga naar inhoud

Is de huidige techniek al zover om deze vrg te kunnen beantw


Aanbevolen berichten

[color=blue:c72044ba8f][/color:c72044ba8f] :o Beste allemaal, Ik ben New bakken op dit Forum maar zit met een voor mij belangrijke vraag, Doelstelling : Thuis PC met Matrox G550 videokaart en pinnacle TV Pro kaart als vervanging laten dienen voor mijn huidige TV en DVD speler. Inleiding: Omdat de MATROX G550 \ 2 grafische outputs heeft wil ik twee flat screens aankopen waarop ik TV en PC app's kan toepassen.(tegelijkertijd) aangezien zover ik weet, er geen enkele videokaart bestaat die TV resolutie kan weergeven zal ik concessies moeten doen. Ook wil ik mijn XBOX kunnen aansluiten, gamen op de PC doe ik niet alleen dan d.m.v. mijn XBOX. Liefst zo natuurgetrouw mogelijk. In vergelijking tot een RGB elektronen kanon zoals mijn huidige TV heeft. Vraag: Bestaat er een LCD / TFT scherm die zowel goed TV weergeeft en PC App en Games en wat zijn de prijzen waar ik rekening mee moet houden. Of wie heeft andere oplossingen. Wat is een goede refresh rate voor deze toepassing en wat voor size inch scherm moet ik rekenen. Hoewel ik een TV kaartje heb is mijn ervaring minder goed met deze kaarten. Wat zijn jullie ervaringen met Pinnacle PC TV PRO. Alvast vriendelijk bedankt voor jullie reactie's
Link naar reactie
Er zijn TFT schermen ZAT die dat kunnen. Beste is een tft van 17" of 19" Kleiner dan dat is zonde. Maar voor games is de eis aan tft's groot. Dan moet je al kijken naar een reaktietijd van onder de 20ms. Voor actie spellen liefts onder de 16ms. Dan zit je voor een 19" scherm toch al gauw aan de 550€ Prijzen verschillen qua inches ook nog eens qua klasse. Meeste tft's zijn klasse II of klasse I (technische sticker achterop) Klasse I is beter en duurder. En dan zijn er noch verschillen in kleur en helderheid. Het beste is ZELF in de winkel te kijken naar welke tft's staan aangesloten,... kun je zelf kijken hoe ze eruitzien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...