Ga naar inhoud

AGP-slot groene beugel


Aanbevolen berichten

picca?* rtfm?** Het is een groene plasic beugel om de rand van het bruine agp-slot en zou inderdaad heel goed kunnen dienen voor het vasthouden van de agp-kaart. Waarom zou dat zijn? Er is bij mij nog noit een video-kaart los gaan zitten oid. *picture? en radio*televisie*fm? Het moet toch niet gekker worden met die afkortingen. RvP
Link naar reactie
[quote:53606beb06="RvP"]rtffl's. Als ik een manual had kwam ik misschien niet op dit forum met een vraag. (*fl=first lines) 'fucking' is dat zoiets als 'tweaking' of is dit een ietwat ongepaste vermelding op een verder toch zindelijk forum? :o[/quote:53606beb06] Er zijn anders nog veel mensen die hun antwoord in de handleiding hadden kunnen vinden enzo, maar afijn, 'fucking' is inderdaad niet zo'n gepast woord. Maar kan je wat plaatjes posten?
Link naar reactie
[quote:a6f54ac4ef="RvP"]rtffl's. Als ik een manual had kwam ik misschien niet op dit forum met een vraag. (*fl=first lines) 'fucking' is dat zoiets als 'tweaking' of is dit een ietwat ongepaste vermelding op een verder toch zindelijk forum? :o[/quote:a6f54ac4ef] Ik heb er geen problemen mee. :wink: Maar idd, post es ff wat pics. :)
Link naar reactie
Ok nu weer serieus. Ik ga op de site van Compaq en eens wat googlen. Bedoelen jullie met pics sturen dat ik een digitale foto moet maken en deze moet toesturen? Is dat groene ding zo uniek? Een collega melde mij vandaag ok zo'n groen ding ronsd z'n agp te hebben. Er zijn dus heel wat van die mysterieuze groene rakkers in omloop. Ik zal eens zien of ik aan een foto kan komen.
Link naar reactie
Dit vond ik fq op de site van DELL Press the card clip lever on the side of the AGP card to release the card from the slot connector, and remove the card. http://support.jp.dell.com/docs/systems/dim4400/replace.htm Er staat ook een 'manual' plaatje hoe eea er uit ziet. Het lukt me niet dit hier te plakken, dus je zult zelf even moeten kijken daar. Het is dus inderdaad een hevel om de kaart te ver/ontgrendelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...