Ga naar inhoud

3dmark ´04


Aanbevolen berichten

[quote:4c9e585ef6="Red Dragon"]Waar men zich druk om kan maken zeg, lekker belangrijk hoe die heet :roll: Het gaat toch om benchmark zelf niet hoe die heet...[/quote:4c9e585ef6] Tuurlijk wel, waarom staat er anders '04 achter.. :-? Windows 98 is toch ook niet in 2000 uitgekomen? die 98 staat voor 1998. (alhoewel de SE in 1999 uitgekomen is.. :wink: )
Link naar reactie
3dmark '03 was al puur grafisch, alleen test 1 was te beinvloeden door de CPU. Naarmate de videokaarten sneller worden heeft de CPU meer invloed in 3dmark '03. met een X800XT PE of 6800 Ultra merk je het verschil tussen een langzame en snelle cpu in alle 4 de testen. Ik ga er vanuit dat je met 3dmark '04 weer terug bij af bent en het weer puur grafisch is. Op zich niet zo erg aangezien je al zat andere benchmarks hebt die CPU afhankelijk zijn.
Link naar reactie
Ik hoop eigenlijk dat 3dmark 04 puur grafisch is. Oke de cpu zal een rol meespelen maar hopelijk niet zo groot. Me reden is dat zo'n test gewoon pure kracht moet meten van je grafische kaart. Zo is het ook leuk om het uiterste uit je kaart te halen. Wordt de cpu meer betrokken dan is het naar mijn mening niet eerlijk. bijvoorbeeld de mensen die een AMD Athlon XP, dat heeft geen zin want de AMD Athlon 64 trek ze er finaal uit in die testen als de cpu meer invloed heeft in de test. Ik ben zeer benieuwd naar deze test, denk dat ik hier wel een bagger score haal, maar wacht wel op de R480/R520 ik blijf een ATI gamer :lol:
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...