Ga naar inhoud

12 mb van video ???


Aanbevolen berichten

[quote:97a3c7db98="Allardje"] Dan heb je waarschijnlijk onboard video, en zul je een nieuwe videokaart moeten kopen. [/quote:97a3c7db98] Beetje vreemd dat ie dan eerst wel gespeeld heeft op dezelfde PC he? :P Trouwens, de geheugengrootte van onboard video is op het mobo in te stellen, moderne moederborden hebben 32 of 64MB, dus dat zou voldoende moeten zijn. Misschien staat ie nu op (een defaultwaarde van) 8mb? Maar laat idd. eerst maar die specs zien, kan makkelijk met Everest Home Edition: http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1
Link naar reactie
ik heb ook geformateerdt en mense zeggen dat je dan alllllllles kwijt bent en dus ook drivers (die je schijnt nodig te hebben voor een videogehuegen van 12 mb) mijn moeder heeft een bijna zelfde pc met dus de zelfde gehuegenkaart die kaart het iets van NVIDIA geforce 4 mx 440 with A6P8X en op mijn pc schijnt dat dat er helemaal niet opstaat
Link naar reactie
Een on-board MX440 bestaat niet. Heb je nou een on-board kaart of niet? Als je kijkt waar je VGA kabel ingaat, prik je die dan in het moederbord zeg maar of een insteekkaart? (AGP (bruin slot) Als je een AGP kaart hebt zal het probleem inderdaad je drivers zijn lijkt mij. En vergeet niet de vereiste versie van DirectX te installeren. Als je een on-board geval hebt moet je eens in je BIOS kijken hoeveel systeemgeheugen er wordt toegekend voor je videogeheugen. Kijk in je systeemdocumentatie om te zien hoe je in het BIOS komt.
Link naar reactie
[quote:836bb8160a="royzwiers"]onboard geforce 4mx440 bestaat volgens mij wel ik dacht dat dat de onboard kaart was van de nforce 2 chipsets...,[/quote:836bb8160a] Oh shit, inderdaad zeg :oops: Ik zit ff te kijken op de site van Asus en daar staat inderdaad dat er op sommige moederborden met Nforce 2 een onboard MX440 is gebakken. Neem me niet kwalijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...