Ga naar inhoud

x800pro vs. 6800gt


Aanbevolen berichten

[quote:d83248c628="HardTrance"]Binnekort ga ik de laatste aankoop doen voor mijn nieuwe pc en dat is de videokaart. Mijn budget is rond de 400 euries, en dan valt mijn oog op 2 plankjes namelijk de x800pro en 6800gt, beide met 256mb. Maar welke van deze is de beste keuze?[/quote:d83248c628] Ik zou de 6800GT nemen, omdat ie meestal ietsjes beter presteert. Beide zijn het erg goede kaarten, en zul je met geen van beide geen miskoop doen, maar als IK voor de keuze stond, had ik een 6800GT genomen. Moet je voeding trouwens wel flink sterk zijn, helemaal als je nog wilt overklokken.
Link naar reactie
ik zou ook voor de 6800 GT gaan , aangezien die ietsje sneller presteert , en veel sneller in Doom III , maar voor de rest zijn de kaarten ongeveer gelijk hoor , behalve in 3D'Mark'03 dan..... :roll: ze zijn gewoon allebei goed , zoals interficior al zei : je zult geen miskoop doen , ik ben ook zeer tevreden met m'n X800 Pro :-) ik zou diegene nemen die het eerste leverbaar is .... maar ja , aan jouw de keus.. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...