Ga naar inhoud

Kan geen AGP snelheid instellen


Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende systeem: Athlon64 3200+ MSI K8T NEO FIS2R Radeon 9800 XT Ik gebruik de nieuwste bios en drivers. In de video settings onder 'Smartgart' kun je de AGP snelheid instellen. Het staat altijd op Off. Als ik het verander en opnieuw opstart staat ie weer op Off. In RivaTuner staat dat AGP speed is 'disabled'. In het BIOS staat de agp snelheid op Auto en dat kan ik niet veranderen. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem zodat ik de agp snelheid kan instellen?
Link naar reactie
Ik zit dus met hetzelfde probleem, ik heb een Asus p4p800, p4 3.0 en een sapphire ati 9800 pro. Bij mij staat de AGP op OFF, ik kan hem niet op 4x of 8x zetten, maar begrijp ik het dus goed dat ik een nieuwe driver voor mijn mb moet installeren? In de bios staat alles al wel goed. Het mb schijnt een vrij nieuw type te zijn, en dus begrijp ik niet waarom mijn huidige driver hier niet goed voor zou zijn. Ik heb ook al even bij de FAQ gekeken, maar is het voor mij detzelfde oplossing?
Link naar reactie
In de drivers waar ik op werd gewezen zat een AGP driver, een IDE bus driver en een INF driver. Ik heb alleen de AGP driver geselecteerd, ik koos ervoor om de oude te verwijderen en heb daarna dus die AGP driver geinstalleerd. Dat loste het probleem op voor mij... Misschien is voor jou de oplossing hetzelfde, met de drivers van jou mobo.
Link naar reactie
[quote:83fcf15479="Artjuh"]ik heb die driver geinstalleerd en nou staat er in rivatuner dat agp 8x is geselecteerd :D bedankt edit: Het helpt behoorlijk, ik heb er 1100 3DMark03 punten bij gekregen! 6620 ipv. 5505! :D[/quote:83fcf15479] Is dat niet nog steeds een beetje laag voor zon systeem ? ik haal ook 6000 3d marks met een xp 2000 en een radeon 9800 pro , jouw systeem zou toch veel hoger moeten scoren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...