Ga naar inhoud

welke 15" TFT?


Aanbevolen berichten

Voor normaal gebruik (onder linux), hoogstens voor spellen zoals Wolfenstein ET en Quake3Arena (krijg je dan ook al last van ghosting :-? ) Het lieftst onder of rond de 300 euro. met een gewone VGA aansluiting omdat ik een Geforce4 MX440 heb. - heb ik al zo'n < 25ms ding nodig? - Zijn die Acer dingen van + / - 278 euro wat? - [url=http://www.gistron.com/scripts/info.php?artnr=24762]Is dit ding wat?[/url]
Link naar reactie
ik zou toch wel gaan voor een scherm met ongeveer 16 ms hoor, ook bij quake kan je last hebben van ghosting. zelf heb ik een BenQ van 15 inch met 16 ms. bevalt uitstekend en is niet te duur. (320 euro zie ik bij www.tweakers.net/pricewatch) dat scherm waar jij naar linkt lijkt me niet echt heel erg super. zeker de reactietijd van 25 ms is toch niet erg goed... maar als je niet meer als 300 euro uit wil geven dan is Acer geen slechte keus... Verwacht echter voor minder als 300 euro geen super kwaliteit scherm bij gamen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...