Ga naar inhoud

geen signaal van Hercules 3d Prophet 9700 pro


Aanbevolen berichten

[quote:e314bb95ea="AswinW"]Krijg je wel signaal bij het aanzetten en bios-informatie op het scherm of ook dat niet ? (dus voordat ie windows opstart). Dan is het waarschijnlijk hardwarematig.[/quote:e314bb95ea] Nee, niets. Bij inschakelen direct melding; syncro- no input De powerkabel is goed, die zat ook op mijn huidige 9700 non-pro. De ventilator van de kaart draait wel, dus wel spanning.
Link naar reactie
[quote:ba50619a3f="opip"][quote:ba50619a3f="AswinW"]Krijg je wel signaal bij het aanzetten en bios-informatie op het scherm of ook dat niet ? (dus voordat ie windows opstart). Dan is het waarschijnlijk hardwarematig.[/quote:ba50619a3f] Nee, niets. Bij inschakelen direct melding; syncro- no input De powerkabel is goed, die zat ook op mijn huidige 9700 non-pro. De ventilator van de kaart draait wel, dus wel spanning.[/quote:ba50619a3f] Jij hebt ook zo"n kaart zie ik. Dat schrapende geluid heb ik ook enigszins. Mijn huidige sapphire 9700 non-pro is stiller.
Link naar reactie
[quote:2ce9294770="AswinW"]Ik denk dat je gpu of videogeheugen niet werkt. wel spanning, fan draait maar geen beeld, niet in bios, niet in windows. Los je niet op, alleen rma hercules. voor hulp Herculeskaarten is het volgende telefoonnummer: 09002026765 (30 ct/minuut, openingstijden van 12.00 tot 16.00 uur en van 17.00 tot 21.00 uur)[/quote:2ce9294770] Bedankt Zal het voorleggen. Kan het ook zijn dat mijn voeding(250 Watt) het net trekt? Maar dan zou de kaart toch ook geen spanning krijgen,toch?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...