Ga naar inhoud

welke Videokaart Nvidia 6800 Ultra of Ati X800 XT


Aanbevolen berichten

[quote:dc96dcf3e9="Juggernaut"][quote:dc96dcf3e9="Red Dragon"] de X800XT is in de meeste gevallen de snelste kaart, de 6800ultra is echter weer sneller in doom III. Hoe dan ook, beide kaarten zijn erg goed, een verkeerde keuze zul je niet maken aangezien je met beide kaarten niet fout kan zitten :)[/quote:dc96dcf3e9]Yup alletwee de kaarten zijn goed, Maar ik persoonlijk zou de ATi adviseren. Minder groot, minder luidruchtig, and gebruikt minder stroom. En ik heb al benches van x800 xt vs 6800 ultra over HL² gezien. De x800 wint van de 6800 met een grotere marge dan de 6800 over de x800 in doom³[/quote:dc96dcf3e9] De benches die gepubliceerd zijn, zijn niet erg eerlijk om nu al een oordeel over te geven. De Source engine (HL2) is nou eenmaal geoptimaliseerd voor ATi, maar met nVidia's 65.xx drivers schijnt al een hoop goed gemaakt te zijn...
Link naar reactie
[quote:c9ac70bbcc="Anthony"][quote:c9ac70bbcc="Juggernaut"][quote:c9ac70bbcc="Red Dragon"] de X800XT is in de meeste gevallen de snelste kaart, de 6800ultra is echter weer sneller in doom III. Hoe dan ook, beide kaarten zijn erg goed, een verkeerde keuze zul je niet maken aangezien je met beide kaarten niet fout kan zitten :)[/quote:c9ac70bbcc]Yup alletwee de kaarten zijn goed, Maar ik persoonlijk zou de ATi adviseren. Minder groot, minder luidruchtig, and gebruikt minder stroom. En ik heb al benches van x800 xt vs 6800 ultra over HL² gezien. De x800 wint van de 6800 met een grotere marge dan de 6800 over de x800 in doom³[/quote:c9ac70bbcc] De benches die gepubliceerd zijn, zijn niet erg eerlijk om nu al een oordeel over te geven. De Source engine (HL2) is nou eenmaal geoptimaliseerd voor ATi, maar met nVidia's 65.xx drivers schijnt al een hoop goed gemaakt te zijn...[/quote:c9ac70bbcc] ja , er zijn ook zoveel games nVidia-geoptimaliseerd , zoals DOOM III ....
Link naar reactie
Precies, het laatste waar ik op zit te wachten is een kinderachtige ATI vs. nVidia Flame war. Je hebt altijd games die beter draaien op de ene kaart en dan weer een andere game die beter is op de andere kaart. dat zal altijd zo blijven. Als puntje bij paaltje komt draaien alle huidige game top op een X800XT PE en op een 6800 Ultra.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...