Ga naar inhoud

Wat is je 3dmark '03 score? [Part IV]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    169

De top 20 word vanaf vandaag even ruim 3 weken niet meer bijgewerkt, dus niet te veel benchmarken als ik weg ben ;) Als ik terug ben van vakantie is 3dmark '05 uit, ik maak dan een nieuwe topic aan met 3 top 20's [list:1b8be28a81]3dmark 20001se 3dmark '03 3dmark '05[/list:u:1b8be28a81] Kun jullie je daar vast op voorbereiden. ik bedenk net dat ik weer extra werk voor me zelf zit te maken.... :(
Link naar reactie
[quote:b1aa349335="Vandread"] maaruh grote kans dat dezelfde in die verschillend tops staan op dit forum....[/quote:b1aa349335] Maar als je nou maar met 1 top 20 mee mag doen oid, hooguit met 2... Dan laten de mensen met goede videokaarten 3d markt 01 links liggen en hebben mensen met dx8 of minder kaarten (zoals ik :P ), nog kans om in de top20 te komen... Of gewoon dx9 kaarten niet in het 3dmark 01 lijstje zetten, aangezien daar 3dmark 03 al voor is... edit: ik bedoel dus gewoon je mag zoveel insturen als je wilt, alleen voor 3dmark 01 alleen kaarten met dx 8 of minder... dus een ti4200 mag bij zowel 01 als 03...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...