Ga naar inhoud

Wat is je 3dmark '03 score? [Part IV]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 168
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    169

[quote:927f85b52a="Vandread"]een snellere videokaart krikt trouwes ook je CPU score omhoog? (was me nog niet opgevallen)[/quote:927f85b52a] Is dat zo? was mij ook niet opgevallen, let nooit zo op die CPU score. op zich wel logisch, het blijft een grafische test ondanks dat het een cpu test is. het is gewoon test 1 en 3 op een lage resolutie en alle eye candy e.d. uit.
Link naar reactie
Dik balen... Ik krijg mijn GT niet overlocked nu in mijn Athlon64 systeem :( Ik kreeg hem in mijn 1500+ met gemak over de ultra speeds, dus ik snap er geen kont van. Hij loopt niet vast oid, maar hij blijft af en toe even hangen in 3Dmark03 en gaat na 10 sec weer verder... en ipv hogere framerate heb je dan een lagere score :roll: Is mijn 360Watt van chieftec de bottleneck of vindt mijn systeem mijn videoplank gewoon niet aardig? :x
Link naar reactie
[quote:27c78ab415="Anthony"]Dik balen... Ik krijg mijn GT niet overlocked nu in mijn Athlon64 systeem :( Ik kreeg hem in mijn 1500+ met gemak over de ultra speeds, dus ik snap er geen kont van. Hij loopt niet vast oid, maar hij blijft af en toe even hangen in 3Dmark03 en gaat na 10 sec weer verder... en ipv hogere framerate heb je dan een lagere score :roll: Is mijn 360Watt van chieftec de bottleneck of vindt mijn systeem mijn videoplank gewoon niet aardig? :x[/quote:27c78ab415]Klinkt bekend :D Heb ik ook... als ik VPU recover aanheb, en te hoog clock waardoor de kaart blijft hangen. 10 seconden freeze in 3dmark... dan gaat ie verder, maar is de clockspeed weer terug naar default...
Link naar reactie
Nou dan gooi ik er wel even een Tagan 480Watt in... dat moet genoeg zijn :wink: Is gelijk handig voor als eind dit jaar nog meer HDD's er in ga gooien voor sata raid enzo :) Die 3DMurk score laat dus nog wel oven op zich wachten :wink: //Juggernaut: Hoe heb je dat "schokkende" probleem in 3Dmark bij jou opgelost? Wat voor voeding heb jij?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...