Ga naar inhoud

-= GeForce 6800 & Radeon X800 topic =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 302
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    303

Laten we maar niet meer verder op PCGuy z'n ongelukkige actie ingaan. Het is al pijnlijk genoeg dat hij dik 400euro in 1 keer in de sloot heeft gekiept. Beetje loos om er nu zo verder op door te gaan... gebeurd is gebeurd en weg gegooid is weggegooid. // Mijn Artic koeler is nog steeds niet binnen :evil: Hopelijk krijg ik hem vandaag nog wel binnen op mijn vrije dag :wink: Ik ben ook nog steeds aan het puzzellen met die XT biossen... maar nog steeds geen stabiele optie gevonden voor mij :(
Link naar reactie
Ik wou net zeggen... D3 is OpenGL en we weten allemaal dat de huidige OGL drivers van ATi nog niet super zijn, maar ze hebben ons geheel nieuwe OGL drivers beloofd, dus wachten we geduldig af. Ze hadden het er al over dat ze in de cat 4.8 of cat 4.9 zouden zitten? :o //RD: Geen idee eigenlijk... Een XT PE bios lijkt voor mij de mod 'compleet' te maken :roll: Overklokken is natuurlijk hetzelfde, maar toch :roll: :wink:
Link naar reactie
Okee, die Artic koeler heeft mij een nachtmerrie bezorgt... :evil: Door een te grote "steun" op de achter-bevestigingsclip is er een piep-klein dingetje van me kaart gegaan. Nu is mijn kaart gelijk naar de klote... Gelukkig heb ik het kleine "dingetje" dat eraf is nog, maar wordt een mission:impossible om die er weer goed op te krijgen, maar ik ga mijn best doen zondag of maandag (dan heb ik pas weer tijd :( )" Mocht hij echt dood zijn, dan koop ik wel weer op de HCC ofzo een nieuwe GT ofzo
Link naar reactie
[quote:fde59c9d30="Anthony"]Okee, die Artic koeler heeft mij een nachtmerrie bezorgt... :evil: Door een te grote "steun" op de achter-bevestigingsclip is er een piep-klein dingetje van me kaart gegaan. Nu is mijn kaart gelijk naar de klote... Gelukkig heb ik het kleine "dingetje" dat eraf is nog, maar wordt een mission:impossible om die er weer goed op te krijgen, maar ik ga mijn best doen zondag of maandag (dan heb ik pas weer tijd :( )" Mocht hij echt dood zijn, dan koop ik wel weer op de HCC ofzo een nieuwe GT ofzo[/quote:fde59c9d30] krijgen we hetzelfde scenario als pcguy? :roll:
Link naar reactie
Ik laat mijn kaart niet uit mijn handen donderen, en vertrouw erop dat Artic goede afmetingen heeft voor z'n componenten, maar dat check ik de volgende keer wel beter. En mijn kaart is nog niet dood verklaart... het wordt gewoon een hell-job om die te fixen, maar ik ga het proberen :) De Artic koeler pastte trouwens prima, alleen zat er dus een te grote omvang van de steun op de bevestigingsclip die contact maakt met de kaart (pal aan de andere kant van de core).
Link naar reactie
[quote:48e26e2417="GreyHornet"]dit is waarom ik m'n koeler er maar even niet afhaal , ik flash hem volgend jaar wel naar een XT PE ofzo , als het echt nodig wordt , nu kan ik hier nog wel mee vooruit :-) [/quote:48e26e2417] X800pro flashen naar een XT PE is zinloos, dat werkt alleen met een X800 pro ViVo met 1,6ns geheugen en rage theather chip (zo een die ik heb)
Link naar reactie
[img:a664924187]http://www.ffxii.net/forums/uploads/post-19-1090604295.jpg[/img:a664924187] Ik heb even een foto uit een review genomen... Zie de rondjes... Het kleine rondje laat het werkelijke "kleine ding" zien dat eraf is. De plek waarbij hij bij mij eraf is, kan ik niet laten zien. De clip zit ervoor...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...