Ga naar inhoud

-= GeForce 6800 & Radeon X800 topic =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 302
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    303

Inderdaad doodzonde... Altijd de tijd en rust nemen voor zulke dingen, dan kun je fouten zoals laten vallen echt niet maken hoor!! Welke kaart had je trouwens? :) //Greyhornet: Wat voor core is het precies? Hele code graag... BV: GA9002.1 (das die van mij) Dan kunnen we een betere indicatie geven of hij moddable is.
Link naar reactie
WAAAAH, RD hoe kom je aan al die computer shit man :P Ik zit hier nog met me armzalige systeempje, en probeer daar alles uit te persen wat erin zit... naja, ik ben tot nu toe nog tevreden over me 9600PRO maar zodra HL2 en Doom 3 op mijn PC staan gaat dit uiteraard heel snel veranderen :( Ik wilde een maand terug een 6800 GT kopen (heel makkelijk op Ultra hoogte te brengen) maar toen ging mijn voeding dus ruk doen, en was ik ook toe aan een nieuwe case. Dus heb ik een TrueControl 550W gekocht, maar ja, met nieuwe case was ik dus al meer dan 250 euro kwijt en kon ik de VGA plank voorlopig wel weer ff uit me hoofd zetten :P Ik moet ook eigenlijk maar eens gaan werken... Maar afijn, ik draai nu dus met mijn 9600PRO geflashed naar XT (sommige mensen waren van mening dat dit problemen op zou leveren) maar hij doet het bij mij perfect. Ik heb hem ook nog ff in een sandwich gezet (Zalman HP-80C met een OP1 erop) en dat ding wordt NOOIT warm. Overigens heb ik na de XT flash het geheugen en core nog zo'n 25 mhz omhoog kunnen pushen, maar dit zorgde vooral bij het geheugen al snel voor foute pixels en artifacts in de games. Dus hij draait bij mij nu lekker op een XT bios. Overigens wordt me eerste upgrade nu eerst de rest van me PC (ik draai op een celeron met SDRam, en ik moet hier nodig vanaf! A64 op S939, here i come!!!! :))
Link naar reactie
dat heb ik ook gehat met mijn hercules 9800 pro ik heb de koeler er af gehaalt maar later wilde ik toch weer hem er op doen dus ik doe zalman lijm op de achter kant om die koeler vast te zetten dus ik zet hem aan en alles is verkleurt :oops: en hij was kapot dus ik stuur trug onder RMA en 2 en half week later heb ik weer een nieuw en die doet het nu nog :D en ik heb keer mijn hercules 9700 pro van 530€ gemolt met te veer ge oc waar door hij nu super traag is en mijn ddr en mijn cpu ook heel traag wordt als hij er in zit dus ik denk dat paar Pixel Pipes kapot zijn nu
Link naar reactie
Kunnen we het nu weer over de X800 en 6800 kaarten hebben? ik ben erg nieuwschierig naar de mensen die een 6800 non-ultra hebben, ik heb deze kaart nog niet in handen gehad en ben benieuwd hoe die presteerd vergeleken met een 9800XT of FX5950 ultra. Die 6800 non-ultra kan een mooie kaart gaan worden mitst de prijs gunstig is.
Link naar reactie
Ik heb even mijn X800 PRO met 16pipes getest op PRO speeds... 11,2K 3Dmarks... niet om van te juichen dus... gewoon vergelijkbaar met een PRO (12pipe's) @ 520/560 (XT PE Speeds). //Ik krijg morgen waarschijnlijk mijn nieuwe Artic cooling binnen en kan ik dus hopelijk mijn kaart met een opgelucht hard op XT PE laten draaien :) Ik ga natuurlijk even op temps testen :)
Link naar reactie
[quote:8ed2973fa1="GreyHornet"]er zweefde toch ook ergens een SoftMod rond ? is dit ook gewoon mogelijk om je 16 pipes te activeren , de een zei dat het werkte , de ander niet , hardmod dan vervalt garantie meestal toch...[/quote:8ed2973fa1] Als mijn X800 kapot gaat, hoop ik dat de nieuwe generatie kaarten al klaar zijn om gekocht te worden :wink: Mijn gerantie is al ruimschoots verlopen :lol: //RD: Wel netjes inderdaad... leuk om te weten dat die 4 extra pipes een vergelijkbare boost geven als je PRO overklokken naar een XT PE. Mooie verhoudingen allemaal :wink: Dat wordt een slimme zet van ATi om een 16 pipe PRO uit te brengen... En zeker interessant voor de consument!! Net als de GT van nVidia
Link naar reactie
@ GreyHornet Over de Softmod van de X800 PRO naar XT De Soft mod werkt alleen als je een X800 pro [b:4366ab9bda]ViVo[/b:4366ab9bda] hebt zoals ik. dan hoef je alleen maar de bios te flashen en klaar ben je. Als je een X800 PRO non-vivo hebt moet je dus aan een Hardmod, de kaarten waar een hardmod op wekt zijn tegenwoordig schaars. Anthony heeft dus geluk. @ Anthony ATI had al veel eerder een PRO met 16 pipe's moeten uitbrengen, de 6800GT is een sterke troef van nVidia, hier kan ATI met de 12 pipe Pro niet tegenop. ze moeten de XT non-pe (500core/1000mem) snel uitbrengen, echter die XT non-pe komt alleen in PCI-Express uit. Omdat de 6800GT voor het zelfde geld als de X800PRO te koop is zou ik eerder een 6800GT kopen, tenzij je een X800PRO vivo koopt en deze flashed naar een XT.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...