Ga naar inhoud

-= GeForce 6800 & Radeon X800 topic =-


Aanbevolen berichten

Precies, ik heb een X800 pro, X800XT PE, 6800, 6800GT en 6800 Ultra gestest in een 3ghz pc, ik merkte dat de verschillen in veel testen niet zo groot waren doordat de cpu niet snel genoeg was. dit met een 3ghz Pentium 4.! In mijn Athlon64 3700+ merk ik veel meer verschil. In die p4 2,53ghz kan je dus beter een 6800GT doen (betere keuze dan een x800 PRO) Die X800XT PE is alleen wegelegd voor een echt zware pc.
Link naar reactie
  • Reacties 302
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    303

Zo XFX 6800GT is binnen en wat dacht je? Mijn pc doet nog steeds geen moer... Niet alleen mijn X800PRO is instabiel en moet gemaakt worden, maar ook mijn mobo OF cpu OF geheugen is naar de *****! Ik heb nu maar effe mijn GF6800GT in mijn oude AthlonXP 1500+ systeem gegooid als tijdelijke oplossing en ga nu erachter zien te komen wat er nou daadwerkelijk nog meer stuk is :evil: Ik snap er niets van... ik heb verder niets aangeraakt... erg mysterieus :roll: Dat wordt misschien een vervroegde upgrade naar een Athlon64 systeem :wink: :o
Link naar reactie
[quote:078e0d6e74="Red Dragon"]Zit er niets anders op de onderdelen los van elkaar te testen, erg zonde. GF6800GT in een 1500+ is redelijk overkill :) ach kan je teminste doom III op die pc spelen ;)[/quote:078e0d6e74] Gaaf toch? Zo'n mooie overkill :P Mijn GT wordt nu idle 57 graden :o Is dat normaal? Misschien niet zo goed in een 300Watt systeem? :roll:
Link naar reactie
[quote:d68e4494c1="JdenBoer"]klopt het dat het nog lastig is om aan pci-express kaarten te komen?, heb op internet zitten zoeken naar een x800pro in de pci-e variant maar nog niets gevonden (maar ik ken dan ook niet echt de bedrijven waar dit soort spullen verkocht worden)[/quote:d68e4494c1] Yeps, volgens mij heb ik je dat al behoorlijk duidelijk gemaakt in een andere topic van je. Ik schrijf voor Computer! Totaal en heb voor het testen van PCI-Express kaarten erg veel moeite gedaan om er een te bemachtigen afgelopen maanden, dit is mij niet gelukt. zodra ze een exemplaart voor me hadden zouden ze het me laten weten. Als ik als reviewer al moeilijk aan een test exemplaar kan komen lijkt het me duidelijk dat het voor de consument nog moeilijker is. Op dit moment bestaat er geen X800 PRO PCI-Express variant, alleen maar een X800XT en X800XT PE (zie FAQ). Beide kaarten zijn bijzonder schaars en ik ben bang dat alleen een paar OEM fabrikanten er een paar hebben (lees Dell, Compaq etc etc).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...