Ga naar inhoud

-= GeForce 6800 & Radeon X800 topic =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 302
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    303

mja.. dat zijn eigenlijk de X800XT PE en 6800 Ulta ;) 8) IK zit net wat te benchen met me X800XT PE met 3dmark 2001se... net geen 30.000 ik weet niet wat ik heb, met 3dmark '03 had ik ook telkens net niet de grens die ik wilde halen, gelukkig daar wel 14K mee gehaalt uiteindelijk, nu even de 30K grens met 3dmark 2001se halen. voorlopig moet ik het doen met [url=http://service.futuremark.com/compare?2k1=8042620]29895[/url]
Link naar reactie
Yow mensen, Ik heb een vraagje. Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe videokaart te gaan halen en ik zit te twijfelen tussen een Nvidia GeForce 6800GT 256MB & ATI Radeon AX800 PRO 256MB. Het lijken me allebei wel goede kaarten, maar welke is nou eigelijk het beste voor spellen? Ik heb over beiden kaarten wel goede dingen gehoord. Ik heb in deze topic wel het een en ander aan info gelezen. Er stond ergens dat Nvidea beter was voor doom3 dan ATI. Is dat alleen voor doom3? of is dat over het algemeen? Als jullie een kaart weten die ongeveer evenduur is als een van deze, en evengoed, graag ook zegggen :). Voor het geval jullie willen weten wat me pc is: AMD Athlon 64 bit 3000+ 512 MB ram (400Mhz) Geforce MX440 (tijdelijke kaart, omdat ik niet alles tegelijk kon halen destijds ( geld was op ;) ), maar doom3 loopt wel ^^) Anyway, als jullie hier antwoord op weten, alvast bedankt... Grtz Dennis
Link naar reactie
Eindelijk over de 30.000 in 3dmark 2001se: [size=18:719c8af5a1][url=http://service.futuremark.com/compare?2k1=8044606]30189[/url] [/size:719c8af5a1] 8) Die X800XT PE is dijk van een kaart zeg, zelfs Doom III kan ik spelen op 1280x1024 2xAA 2x TEMPAA AF16x Ultra Detail (dankzij de Humus FIX en cat 4.9) met de fps rond de 50. :D
Link naar reactie
Ik lees rare dingen op het web, niet alleen bij gugu3d maar ik post wel even hun webpagina: http://www.guru3d.com/newsitem.php?id=1772 [quote:eee35fbcf4]ATI Cancels X800XT PE? Really really weird .. Yesterday I was working on our price grabber pages and did a check on the cheapest prices for most graphics cards. What stroke me ass odd was the fact that the ATi Radeon x800 XT PE was nowhere to be found in the database anymore, have a search yourself. There actually are a couple of hundred shops in that database and not one has it in the database. Now then, this morning I saw this is the message that CDW is sending to it's customers right now. According to a letter sent out to customers who ordered the X800XT PE from CDW, ATI has discontinued the Radeon X800XT Platinum. The letter states: "Thank you for your recent order with CDW. Unfortunately, the manufacturer has discontinued the ATI Radeon X800XT Platinum. We are still carrying the ATI Radeon X800 Pro for $389.00. This X800 Pro card is currently out of stock for approximately 30 - 60 days. Please advise if you would like to switch your order. If I do not hear from you within 3 business days your order will be canceled." Here is another report from PC Connection: the rep said that ATI has done something unusual as they discontinued their line of X800XT before shipping it to them. He then asked that in response to this, ATI has lowered there price on the X800pro to $399.99 and if I wanted them to ship one out or cancel my order outright." I'm not quite sure if this is a weird false coincidence or if this indeed is a fact. Hell, ATi might simply have stock issues and get the product going in September. I'll fire off some emails to ATI and some manufacturers to check things out. Until we hear something official from ATi, one should assume the card is not discontinued. More on that later. Update (1): From Hightech Information Systems (HiS) "No, the product is not discontinued. As I know it the Platinum Edition will be continued, but with Limited qty available. " Update (2): From ATi "Hello Hilbert, - at the actual date, I cannot confirm that our Radeon X800 XT Platinum Edition will not be discontinued. " Read that line from ATi very carefully ...[/quote:eee35fbcf4] Heel raar, dat kan toch niet waar zijn? tenzij ze een nog betere kaart er voor in de plaats hebben..... vreemd
Link naar reactie
[quote:88510c73f0]X800XT PE gecancelled? De X800XT PE wordt NIET gecanceled zoals sommige geruchten iedereen willen doen geloven.! Officieel statement van ATi's Patti Mikula: [quote:88510c73f0] ATI has not discontinued the RADEON X800 XT Platinum Edition as erroneously reported on some web sites. We continue to ship RADEON X800 products to customers worldwide, including the RADEON X800 XT Platinum Edition, RADEON X800 XT, RADEON X800 PRO and RADEON X800 SE. Because of the popularity and success of our RADEON products - including the RADEON X800 - meeting the strong demand is sometimes challenging, however, rest assured we will continue to ship the RADEON X800 XT Platinum Edition and our full family of visual processors for gamers and computer enthusiasts!"[/quote:88510c73f0] Dus daar heb je het zwart op wit. Alle X800-serie kaarten blijven bestaan![/quote:88510c73f0] Quote van CJ @ GOT
Link naar reactie
Ik ben van plan een nieuwe Vid kaart te kopen(men oude is kapot, zit nu met een oude PCI kaart :)). Ik zat zelf te denken aan een ATI X800XT(wat is trouwens het verschil tussen de XT en XT PE?), maar nu heb ik Doom3 gekocht en wil hem graag spelen, dus ik wou de kaart zo snel mogelijk hebben. Weet iemand een site waar ze deze kaarten op vooraad hebben? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Verschil tussen beide kaarten staat in de FAQ. de Non-PE is overigens PCI-Express only In wat voor pc wil je hem drukken? als je PC niet snel genoeg is het al snel overkill heb ik gemerkt met mijn testen in 2 pc's De X800XT PE kaarten zijn bijzonder schaars, je zult diverse webshops in de gaten moeten houden en af moeten bellen en dan geluk hebben
Link naar reactie
[quote:42e8a18941="FrEeZiNgFiRe"]Ik wil hem nu in een Pentium IV 2.53 Ghz/512 MB RAM drukken. Misschien komt er later dit jaar een nieuwe computer aan, maar dat is nog niet zeker.[/quote:42e8a18941] Met die pc kun je beter een x800pro of een 6800GT kopen. Een x800xt loont pas boven een 3400+. En een x800pro en 6800gt zijn ook goede kaarten waar je zeker geen miskoop mee doet! edit: en voor een gamepc is een gig geheugen tegenwoordig ook wel fijn...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...