Ga naar inhoud

-= GeForce 6800 & Radeon X800 topic =-


Aanbevolen berichten

[img:2039bcdb3c]http://www.t-spoon.com/radeon.jpg[/img:2039bcdb3c] [color=red:2039bcdb3c][size=22:2039bcdb3c][b:2039bcdb3c][u:2039bcdb3c]GeForce 6800 en Radeon X800 Topic[/b:2039bcdb3c][/u:2039bcdb3c][/color:2039bcdb3c][/size:2039bcdb3c] [img:2039bcdb3c]http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1081876688.jpg[/img:2039bcdb3c] [color=blue:2039bcdb3c]Welkom in het topic dat speciaal bedoeld is voor alle issues rondom de gloednieuwe telg van nVidia en ATi. Plaats hier al je ervaringen, aankopen, mods, resultaten, nieuwtjes etc etc. Alle offtopic wordt verwijderd door[/color:2039bcdb3c] [color=red:2039bcdb3c]Red Dragon[/color:2039bcdb3c][color=blue:2039bcdb3c] en de andere mods.[/color:2039bcdb3c] *Een betere openings-post is under construction
Link naar reactie
  • Reacties 302
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    303

Om maar vrolijk te door te gaan waar we gebleven waren in het vorige "nieuwe generatie videokaarten topic" : De nieuwe koeling (artic vga silencer rev3) is besteld en ik hoop dat mijn X800PRO @ XT dan wat cooler wordt. Hij wordt nu stressed over de 80C! :o Op XT PE speeds loopt hij dan niet meer naar me zin... We zullen zien. Ik moet ook nog steeds een goede XT PE bios zien te fixen en zorgen dat hij die Theatre chip niet hoeft te zoeken :( Even iets anders... is er al wat meer bekend wanneer de XT's leverbaar zijn hier? Wanneer verwacht jij hem binnen, RD? Krijg je weer een gesponserde kaart van gigabyte, of...? :wink:
Link naar reactie
wow, 80 graden is erg hoog, ik kom niet verder dan 40 graden stressed @ 505/560 settings met 16 pipelines. lang leven watercooling ;) Ik ben benieuwd of die Artic cooler past en veel vooruitgan brent. Wat de X800XT betreft, Van Gigabyte heb ik de X800 PRO nog steeds, die ligt nu even niets te doen omdat mijn Intel pc is omgetoverd in een PCI-Express systeem (LGA775 P4E 3,2ghz, Gigabyte 915G chipset en PCI-express 16x). Ik hoop in Augustus een X800XT te regelen, als dat niet lukt koop ik er wel een in de USA waar ik in September heen ga.
Link naar reactie
ok morgen zal ik m'n ervaring kunnen delen over m'n Club 3D Radeon X800 Pro , { eindelijk is het zo ver 8) } ik zal hier wel even m'n 3D-Mark Resultaten neerzetten , en even met UT2004 gaan spelen , even Joint Operations doen :-) :wink: maar 80 graden is wel erg hoog ???? weet niet hoor , maar lijkt me beetje overdreven hoog als je alleen naar XT PE bios flasht & speeds ? ik ga btw. geen mod uitvoeren , straks vervalt de garantie , en dan ben ik weer mooi de pineut , en ik vindt het ook allemaal wat te veel geklooi :-) Greetz, Grey.
Link naar reactie
mmh ok , ik heb hem hier nu liggen , hij is net binnen , paar foto's gemaakt , ik ga hem nu inbouwen , tot straks :-) ok hij zit nu in m'n pc , maar het eerste probleem is er al weer , als ik Joint Operations wil gaan spelen , en hij is uitgeladen , dan zit ik gewoon in het spel , maar het beeld is gewoon zwart , wat gewoon de omgeving zou moeten zijn... ok , uitgevonden dat het aan de instellingen ligt , als ik alles op Default zet , en 1280x1024 dan is het goed , als ik alles op high zet dan niet , dus er zit nix anders op dan ze 1 voor 1 te testen , brb :-) btw, deze kaart vliegt wel :D
Link naar reactie
[quote:e7360f28f7="Anthony"]Hehehe... Gefeliciteerd! Ga je ook voor de gein effe je koeler eraf schroeven en kijken welke core je hebt? Kan geen kwaad en weet je gelijk of hij modbaar is :) Nou, ik ben beniewd naar je 3DMurk score :wink:[/quote:e7360f28f7] 9989 maar :-( kun je niet gewoon zien wat voor core je hebt ? want ik zie wel staan CGA , dan zou ik denken GA core , dus moddable ?
Link naar reactie
[quote:ff221ce8b9="GreyHornet"][quote:ff221ce8b9="Anthony"]Hehehe... Gefeliciteerd! Ga je ook voor de gein effe je koeler eraf schroeven en kijken welke core je hebt? Kan geen kwaad en weet je gelijk of hij modbaar is :) Nou, ik ben beniewd naar je 3DMurk score :wink:[/quote:ff221ce8b9] 9989 maar :-( kun je niet gewoon zien wat voor core je hebt ? want ik zie wel staan CGA , dan zou ik denken GA core , dus moddable ?[/quote:ff221ce8b9]Wat voor CPU heb je?
Link naar reactie
[quote:e47ae4d761="DukeH"][quote:e47ae4d761="GreyHornet"][quote:e47ae4d761="Anthony"]Hehehe... Gefeliciteerd! Ga je ook voor de gein effe je koeler eraf schroeven en kijken welke core je hebt? Kan geen kwaad en weet je gelijk of hij modbaar is :) Nou, ik ben beniewd naar je 3DMurk score :wink:[/quote:e47ae4d761] 9989 maar :-( kun je niet gewoon zien wat voor core je hebt ? want ik zie wel staan CGA , dan zou ik denken GA core , dus moddable ?[/quote:e47ae4d761]Wat voor CPU heb je?[/quote:e47ae4d761] Ik gok een A64 3000+ -> Oeps Maar volgens mij is die score helemaal niet zo laag voor een niet ge'oc'de X800 Pro, want iedereen die hier zijn score laat zien heeft die boel overgeklokt. eDit: http://service.futuremark.com/compare?2k3=2688714 Valt dus best wel me inderdaad. Edit: Deze met een 3400+ Allemaal stock: http://service.futuremark.com/compare?2k3=2731282
Link naar reactie
[quote:451accc918="GreyHornet"]mmh ok , ik heb hem hier nu liggen , hij is net binnen , paar foto's gemaakt , ik ga hem nu inbouwen , tot straks :-) ok hij zit nu in m'n pc , maar het eerste probleem is er al weer , als ik Joint Operations wil gaan spelen , en hij is uitgeladen , dan zit ik gewoon in het spel , maar het beeld is gewoon zwart , wat gewoon de omgeving zou moeten zijn... ok , uitgevonden dat het aan de instellingen ligt , als ik alles op Default zet , en 1280x1024 dan is het goed , als ik alles op high zet dan niet , dus er zit nix anders op dan ze 1 voor 1 te testen , brb :-) btw, deze kaart vliegt wel :D[/quote:451accc918]Uit de FAQ van joitn operations: Q: I get a black screen when using my ATI Radeon 9800 video card. How can I fix this? Answer: There is a known issue with the ATI Radeon 9800 where the use of full scene anti-aliasing cannot be used in conjunction with frame effects set to “high”. Either setting alone is acceptable but not together. Ik denk dat dit dus ook van toepassing is op de x800.
Link naar reactie
hardmod gedaan, toen ik de koeler terugwilde zetten kaart uit me hande laten pleuren kwam op de hoek van m'n bureau terecht daarna op de grond, nou toen ingebouwd, ding begon te piepen, ik even bij me zusje een andere kaart geleent, ingebouwd, start zo op. later x800 bij m'n zusje erin ding piepte ook dus het lag echt aan die kaart. :cry: majah, heb hem nu weggekinkeld, en een 9200se kaart heb ik er nu weer tijdelijk inzitten (die had een kennis toevallig nog liggen, dus die heb ik nu) en nou moet er nog een andere in, dus waarschijnlijk gaat waterkoeling na de vakantie ook niet door :cry:
Link naar reactie
[quote:77e99c3e7e="pcguy"]hardmod gedaan, toen ik de koeler terugwilde zetten kaart uit me hande laten pleuren kwam op de hoek van m'n bureau terecht daarna op de grond, nou toen ingebouwd, ding begon te piepen, ik even bij me zusje een andere kaart geleent, ingebouwd, start zo op. later x800 bij m'n zusje erin ding piepte ook dus het lag echt aan die kaart. :cry: majah, heb hem nu weggekinkeld, en een 9200se kaart heb ik er nu weer tijdelijk inzitten (die had een kennis toevallig nog liggen, dus die heb ik nu) en nou moet er nog een andere in, dus waarschijnlijk gaat waterkoeling na de vakantie ook niet door :cry:[/quote:77e99c3e7e] :o :( :cry: Wat leren we hieruit? Geen hardmods doen op een kaart van 450 Euro en dan hem uit je handen laten vallen. RMA zit er neem ik aan ook niet in [size=1:77e99c3e7e]tenzij je hem bij de Mycom hebt gekocht[/size:77e99c3e7e] Echt niet te geloven dat je op zo'n manier zo'n verlies moet verwerken. Nou, veel plezier in de eeuwige overclockvelden met die kaarten. :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...