Ga naar inhoud

2e monitor werkt niet meer -- wel met opstarten


Aanbevolen berichten

Een goedenavond allemaal :D Ik kom hier weer met een probleem =) namelijk: mijn 2e monitor werkt niet meer :\ tenminste: hij doet het, hij is heel, niet kapot ofzo, want hij doet het wel met opstarten, je ziet gewoon het windows logo enz, maar als hij bij het inlogvenster komt in WinXP.. dan begint het :P het scherm word gewoon zwart: No input enal.. da's ook nie aardig :\ want eerst deed'ie 't wel gewoon, en sinds ooit, toen ik 'm weer aanzette :: deed 'ie gewoon niks :cry: weten jullie wat 't probleem is of kan zijn, en dan misschien ook 't antwoord? :P specs hieronder. bvd dan :) ik heb trouwens ook niks aan de eigenschappen of resolutie of weet ík veel wat veranderd.. [b:9682a9c2c4][color=red:9682a9c2c4]edit:[/color:9682a9c2c4][/b:9682a9c2c4] in de faq staat waarom een monitor het (bijvoorbeeld) niet kan doen, • onbruikbare resolutie of frequentie • contrast of helderheid te laag ingesteld • defecte videokaart • loszittende of kapotte VGA kabel • loszittende of kapotte voedingskabel • monitor defect en ik voldoe er toch wel aan volgens mij dat dat bij mij niet het geval is.
Link naar reactie
is het een dual monitor setup ? en hoe, door middel van een extra videokaart of 2 monitoren op 1 videokaart ? Als het om een andere pc gaat, ik had het probleem ook op drome na een stroomuitval, bleek me videokaart half dood te zijn, hoeft bij jou niet het geval te zijn, is het geen verkeerd ingestelde resolutie ??
Link naar reactie
oké... ik heb nog wat gemerkt: ik heb nu 2 keer gehad, zit wel 2 maanden tussen ofzo, als ik gewoon midden ergens in zit te werken ofzo op m'n pc, wordt ineenkeer het beeldscherm zwart :S ik tikte een keer heel erg licht tegen m'n videokaart aan, en toen was het beeld er weer :\ je zou zeggen dat 'ie niet goed vast zit/zat maar er is echt niks aan te zien.. hij zit gewoon ramvast in m'n mobo. weten jullie het antwoord? of is m'n radeon 9600xt gewoon kapot?!
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...