Ga naar inhoud

Geforce go FX 5250


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een Geforce go FX 5250 in m'n laptop zitten. Deze heb ik via een s-video > SCART aansluiting doorgelust naar m'n TV. De uitgang heb ik al op S-video staan en al verschillende tv formaten geprobeerd. Nu heb ik op de tv zwart wit beeld en ik heb geen bewegende beelden bij films. Mijn resolutie is 1024 x 768, dit wilde ik graag ook zo houden. Het formaat op de tv is goed. Ik heb de FAQ al doorgelezen maar daarmee werd mijn probleem niet opgelost, wie kan mij helpen. Kheb trouwens al de nieuwste drivers en direct X 9.0. Dit is toch de nieuwste? Alvast hartelijk bedankt. :D
Link naar reactie
Ik heb nu wel gekleurd beeld via een andere kabel. Ik had eerst altijd met m'n desktop pc een goed beeld via een alles in 1 kabel. Deze was aan de pc aangesloten op de pc via s-video en audio en andere kant scart. Nu heb ik een losse kabel gekocht met aan de ene kant s-vidoe in de laptop en in de tv zo'n omvormblokje met s-video. Nu heb ik wel gekleurd beeld, maar nhet flikkert heel veel. De achtergrond is opzich wel duidelijk maar de pictogrammen zijn heel blauw en onduidelijk. :-? Weet iemand welke instellingen ik kan veranderen om dit weg te halen? Het is volgens mij een 60 Hertz tv. Van Grundig, type Davio 55. Op de Philips breedbeeld tv in de huiskamer heb ik wel gewoon goed beeld. Wie kan mij helpen, alvast harstikke bedankt iedereen!! Voor nu Ravager bedankt voor je antwoord! :wink:
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...