Ga naar inhoud

-= Nieuwe ATI Catalyst driver topic deel 3 =-


Aanbevolen berichten

[quote:12af05f090="JaFO"]Voor de liefhebbers van Doom 3 & Beta's : Catalyst 4.9 [b:12af05f090][size=18:12af05f090][color=darkred:12af05f090]BETA[/color:12af05f090][/size:12af05f090][/b:12af05f090] is uit ... *ahem* wel de link plakken : 8) http://www.ati.com/support/infobase/4547.html[/quote:12af05f090] op t.net staat een link naar alleen het opengl gedeelte, heb ik geinstallerd :)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Reacties 251
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    252

Ze zijn laat dit keer, het is al 17 autgustus ;) beter laat dan nooit :) opvallend is dat dit versie 8.042 is. de beta die op internet rondzwierf was versie 8.04 en de versie die ik en de andere reviewers kregen om Far Cry SM 2.0b te testen met de X800 serie was Build 8.041. Het aantal bug fixes is niet zo groot dit keer, op zich een goed teken, er zijn niet veel problemen meer zou je kunnen zegen ;) Dat ze wat aan OpenGL hebben gedaan is goed nieuws, hier een stukje uit de release note's: [quote:897ca5db10] OpenGL driver efficiency is also improved. Older OpenGL games such as Quake III Arena and Wolfenstein - Enemy Territory show small improvement (1-2%) at low resolutions. Call of Duty framerates are up approximately 4%. Doom3 improves considerably more (as much as 12% on some product configurations) as a result of the same software efficiency improvements. [/quote:897ca5db10] Ik zal de FAQ updaten vandaag
Link naar reactie
Ziet er mooi uit. enkel om die reden zou je al de nieuwe Catalyst installeren als ie straks uit is :wink: Goed dat ze nu met zo'n preview schermpje gaan werken, dan zie je gelijk wat al die instellingen inhouden. Erg leerzaam voor de mensen die wat minder bekend zijn met al die termen. Ik denk dat nVidia snel zal volgen met iets soortgelijks.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
[quote:f6e0a27e9b="JaFO"][url=http://www.ati.com/support/drivers/winxp/radeonwdm-xp.html?type=xp&prodType=graphic&prod=productsXPdriver&submit.x=10&submit.y=12&submit=GO%21]Catalyst 4.10 is er voor XP ...[/url] Win2k meldt (momenteel) nog 4.9 als laatste versie op de site. :([/quote:f6e0a27e9b] we know: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=75916&start=393 ;)
Link naar reactie
[quote:04cc1ba240="hjs"][quote:04cc1ba240="JaFO"][url=http://www.ati.com/support/drivers/winxp/radeonwdm-xp.html?type=xp&prodType=graphic&prod=productsXPdriver&submit.x=10&submit.y=12&submit=GO%21]Catalyst 4.10 is er voor XP ...[/url] Win2k meldt (momenteel) nog 4.9 als laatste versie op de site. :([/quote:04cc1ba240] we know: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=75916&start=393 ;)[/quote:04cc1ba240] Nu snap ik het ff niet. Kan ik die 'XP'-drivers nu wel of niet gebruiken voor Win2k ? Volgens de Ati-site is 4.9 het laatste voor 2k. Maar als ik die post van Red Dragon lees zou ik het wel kunnen gebruiken. Ik ben ff elemaal confuusios :(
Link naar reactie
@Comp-Freak Catalyst 4.10 = Build 8.062 Catalyst Hotfix beta drivers:= Build 8.07 theoretisch is de hotfix de laatste driver, het zijn Catalyst 4.11 beta drivers. Ik heb echter een E-mail gezonden naar mijn contactpersoon bij ATI met jou vraag erin. @JaFO Ik ging er altijd vanuit dat de WinXP drivers ook werkten op Windows 2K, ik dacht altijd dat die het zelfde waren, vandaar mijn post. Ik had niet de gedachte dat de drivers WinXP only waren. Ook deze vraag heb ik voorgelegd bij mijn ATI contactpersoon, ik vermoed dat ik na het weekend wel antwoord heb. EDIT: als je kijkt naar de dowload naam van de drivers: [b:246e48ed6f]wxp-w2k[/b:246e48ed6f]-8-062-040929a-018115C.exe het woordje W2K zit er wel in, probeer ze eens uit als je wilt
Link naar reactie
[quote:e9c819ff16="Red Dragon"]@Comp-Freak Catalyst 4.10 = Build 8.062 Catalyst Hotfix beta drivers:= Build 8.07 theoretisch is de hotfix de laatste driver, het zijn Catalyst 4.11 beta drivers. Ik heb echter een E-mail gezonden naar mijn contactpersoon bij ATI met jou vraag erin.[/quote:e9c819ff16]Dan wacht ik dus nog ff met installeren. K ben benieuwt. 8)
Link naar reactie
Ik heb net een mailtje terug gehad: [quote:d971d5e33f]Hi Michiel, I am including Rene Froeleke on this question because he is our local expert :) Kind regards, Andrzej[/quote:d971d5e33f] Nog even geduld dus... ze zeten een expert in. Ik gebruik hier thuis overigens ook nog steeds de Hotfix drivers, op mijn werk draai ik wel de Cat 4.10 met CCC (Radeon 9550) Edit: heb nu al antwoord, ATI is goed bezig: [quote:d971d5e33f]Hi Michiel, Yes, the CATALYST 4.10 driver as well as the CATALYST Control Center (CCC) can be used under Windows 2000. The CATALYST 4.10 is based on the 8.062 driver stream, the 8.07 BETA driver would be newer (8.07 will be the base of our next driver posting, however, it will probably change until we officially post it). Hope this helps. Rene Froeleke[/quote:d971d5e33f] Kortom, de hotfix drivers zijn nieuwer maar beta, de final Cat 4.11 drivers zullen wel een hogere build krijgen dan 8.07. en wat JaFO betreft, je kan dus aan de slag met instaleren :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...