Ga naar inhoud

17'' Monitor, Welke???


Aanbevolen berichten

[quote:93cc5ef564="turbulence"]heb hier een 17'' Philips 107T voor me staan, die ook echt plat is. ondersteund 1024x768 tot 85 HZ (dus lekker voor de oogjes) en heeft een supervlakke beeldbuis.. hij MOET Crt zijn zeg je? waarom als ik vragen mag? tegenwoordig heb je voor niet eens veel geld, een hele leuke goeie TFT al staan...[/quote:93cc5ef564] Zelfs mijn oude HP71 (3 jaar ondertussen) ondersteunt die resolutie icm 85hz. Er zijn tegenwoordig voor rond de 190 euro heel aardige 19inch crt schermpjes van oa ilyama. Misschien de moeite om daar na te kijken?
Link naar reactie
[quote:9299380969="turbulence"]heb hier een 17'' Philips 107T voor me staan, die ook echt plat is. ondersteund 1024x768 tot 85 HZ (dus lekker voor de oogjes) en heeft een supervlakke beeldbuis.. hij MOET Crt zijn zeg je? waarom als ik vragen mag? tegenwoordig heb je voor niet eens veel geld, een hele leuke goeie TFT al staan...[/quote:9299380969] welke 107T heb je dan?? Ik zoek namelijk ook nog een beeldscherm en overwoog een philips.
Link naar reactie
Ik heb de Dell P793, een diamondtron volledig platte beeldbuis (zwart design). Moet zeggen, geweldig alleen niet apart te verkrijgen in winkels. Naar het schijnt is het merk IIyama op "eenzame hoogte" op beeldschermtechniek (niet alle modellen maar..). Vind het fantastisch beeld geven en stukken beter als de mijne waar ik al tevreden mee ben.
Link naar reactie
Als ik toch een TFT mag aanprijzen jongens... Ik heb hier een ACER AL506 voor me staan, platter dan TFT krijg je ze niet:), en ik speel ook regelmatig 1st person shooters e.d. Dit apparaat is top jongens. Ik moet zeggen dat deze echt niet van een CRT onderdoet. Enige 'nadeel', als je dat echt een nadeel kan noemen, is dat-ie, net als alle TFT's een vaste resolutie heeft waarop je het beste beeld hebt (1024x768x72Hz). Het beeld is net zo scherp en de kleuren (ook zwart) net zo mooi... CRT is niet meer nodig. En als je toevallig twijfels hebt over Acer en monitoren, bedenk dan dat Acer al jaren TFT monitoren maakt voor z'n notebooks.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
[quote:c257d3fe13="AswinW"]Ik heb de Dell P793, een diamondtron volledig platte beeldbuis (zwart design). Moet zeggen, geweldig alleen niet apart te verkrijgen in winkels.[/quote:c257d3fe13] Deze kan ik zeer zeker aanraden, ik draai op 1280x1024x32 op 86hz, een zee van ruimte!! en alles perfect leesbaar, ik heb 'm 2dehands gekocht, je vind ze inderdaad niet zo heel snel in de winkels liggen, moet je even informeren als je 'm zou kopen.
Link naar reactie
[code:1:49bc55591e]Ik kwam net een topic tegen van een jaar geleden, en ik ben het helemaal met de starter van het topic eens! Zal ik het topic eens even omhoog schoppen? Dat kun je waarschijnlijk beter niet doen. Wanneer je een topic van ouder dan twee weken omhoog schopt (dit doe je door er op te reageren) zonder dat je echt iets toe te voegen hebt, wordt dit als vervelend gedrag ervaren en bestaat de kans dat het topic gesloten wordt. Het kan zelfs zo zijn dat wanneer je dergelijke acties vaker uithaalt er minder prettige gevolgen voor jou als gebruiker aan verbonden zijn. Wanneer er sprake is van bijvoorbeeld nieuwe ontwikkelingen, inzichten o.i.d. en het topic het echt verdient om onder de aandacht gebracht te worden is het geen probleem wanneer je op een oud topic reageert. [/code:1:49bc55591e]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...