Ga naar inhoud

probleepje! deze score klopt niet!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:abbcbbe3ef="vincenzo"]kan ik misschien die core los kopen zodat ie 2 keer zo snel word? of is dit gewoon onmogenlijk?[/quote:abbcbbe3ef] het is de moeite niet waard, je zal waarschijnlijk duurder uitkomen dan een nieuwe kaart te kopen. Leer ermee leven: in de computerwereld kan je nooit het nieuwste van het nieuwste hebben. een maand later is alles verouderd
Link naar reactie
grom ik heb geen centen meer mijn huidige score: [url]http://service.futuremark.com/compare?2k3=1207605[/url] de mhz van mijn video plaat kloppen niet ik snap niet waarom ie dit weergeeft en ik ga mijn video kaard beter overclocekn door hem beter te koelen hier een foto van mijn koelblokken [img:87942dc03d]http://members.lycos.nl/vincenzo99/Picture%20001.jpg[/img:87942dc03d] hoe kan ik deze het beste bevestigen? (ja ik ga hem in stukken zagen) mvg vincenzo
Link naar reactie
Tja dat kan je zelf het beste beantwoorden, je kan bij die shops precies zien hoeveel verzend kosten het zijn, jij kan zelf precies uitrekenen hoe duur het is om op en neer te rijden. Wij weten niet hoeveel brandstof je auto verbruikt of dat je met de trein moet. voor het gemak zou ik het gewoon laten verzenden als er geen shop bij je in de buurt zit.
Link naar reactie
[quote:210590f46a="vincenzo"]ja ik wou verzending maar ik vroeg egelijk kennen julie een winkel waar verzents kosten weinig zijn daar bestel ik het gewoon okaal hebben ze het niet liggen dan[/quote:210590f46a] Dat kun je zelf toch ook onderzoeken doormiddel van die link naar shops die ik je gegeven hebt... Je mag er wel wat voor doen hoor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...