Ga naar inhoud

Hercules 3D Prophet 9500 Pro: Vraag over drivers.


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag over drivers voor de Hercules 3D Prophet 9500 Pro (Ati Radeon). Ik heb tot nu toe alleen ervaring met 3dfx en Nvidea kaarten, dus ik vroeg me bij deze Radeon kaart het volgende af: 1). Stelt Hercules zijn drivers speciaal af op hun videokaarten, of zijn de drivers gewoon de ATI reference drivers alleen dan met een ander naampje? 2). Is Hercules traag met zijn drivers updaten? Hercules heeft de 7.83/Catalyst 3.1 driver (al dan niet aangepast door Hercules) op de site staan, terwijl ATI al de 7.84/Catalyst 3.2 reference driver op de site heeft staan. 3). Welke driver is het beste op dit moment? De Catalyst 3.2, of een andere/eerdere driver? P.s. Ik heb de FAQ gelezen, maar die bood me geen uitsluitsel over of Hercules nog iets veranderd aan de ATI drivers of dat het gewoon dezelfde zijn. Verder hebben jullie misschien ervaringen met de verschillende drivers. Tnx :D
Link naar reactie
1) Hercules drivers zijn niet echt speciaal, net als hun kaarten, een Hercules ATI Radeon is het zelfde als een Club-3d Ati Radeon. je kunt gewoon de ATI reference drivers gebruiken. 2) Hercules is traag met drivers updaten. de Catalyst 3.2 drivers zijn al een maand uit. 3) Beste driver is de Omega driver (gebaseerd op de Catalyst 3.2) lees de FAQ voor meer info over de Omega drivers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...