Ga naar inhoud

WELke Driver Plzz help deze jongen :)


Aanbevolen berichten

IK speel veel Unreal Tournament online . Ik heb nu sinds kort een nieuwe videokaart een Geforce 4 mx 440 SE . Mijn probleem is nu dat ik daar geen goeie driver voor kan vinden want met de meeste drivers loopt het spel gewoon niet goed en daardoor gaat de lol er wel een beetje af. Ik hoop dat iemand weet wat de beste driver is voor deze kaart En maakt het nog veel uit welke direct x je moet hebben :-? : Alvast onwijs bedankt. :P
Link naar reactie
Jou mx kaartje ondersteund niet zo bijzonder veel. Dx 7 is het enigste wat hij echt ondersteund. Dx 8 is wel aan te raden en dus ook de versie die jij moet gebruiken. De beta van dx9 leverd jou zeker geen snelheidswinst op. Over de drivers heeft RD een hele mooie FAQ gemaakt lees deze dus maar even door: [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=75962[/url]
Link naar reactie
Om het maar heel bot te zeggen: die kaart van jou stelt niet veel voor. Zelfs de geforce2 ti is stukken beter. Het verkoopt heel leuk dat gf4 ervoor zetten. De mx versie is echter zo uitgekleed dat er niet veel is achter gebleven. Even voor de duidelijkheid hebben we het hier over ut 1 of ut2? indien ut2 dan nee je kaartje trekt dit niet ut1 dit moet hij wel aan kunnen. Welke resolutie etc speel je? En wel de laatste detonator gedownload en geinstalleerd? Ik verwijs nogmaals naar de FAQ van Red Dragon ------> ------> -------> [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=75962[/url]
Link naar reactie
[quote:db2aec05bd="cHiLlaH"]Om het maar heel bot te zeggen: die kaart van jou stelt niet veel voor. Zelfs de geforce2 ti is stukken beter. Het verkoopt heel leuk dat gf4 ervoor zetten. De mx versie is echter zo uitgekleed dat er niet veel is achter gebleven. Even voor de duidelijkheid hebben we het hier over ut 1 of ut2? indien ut2 dan nee je kaartje trekt dit niet ut1 dit moet hij wel aan kunnen. Welke resolutie etc speel je? En wel de laatste detonator gedownload en geinstalleerd? Ik verwijs nogmaals naar de FAQ van Red Dragon ------> ------> -------> [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=75962[/url][/quote:db2aec05bd] :( is die kaart zo slecht ?? ik heb 2 maanden geleden 77 euro voor betaald :S en jah ik speel unreal tournament 1 dat moet hij toch wel aankunnen ?? ik heb denk ik de nieuste driver nvidia 43.45 me resolutie waar ik op speel is 1024-768 maar als ik switch naar 800-600 word het niet veel beter :'(
Link naar reactie
ik kan het spel wel spelen. natuurlijk wel alles bijna op z'n laagst :cry: , maar ik kan het spelen. bij 1024 moet ik bijna alles op z'n laagst zetten,maar bij 800 kan ik hem toch al een aantal dingen aanzetten met een fps van 40-50 8) en dat is toch wel goed te spelen. als je wilt weten wat je fps is. dan doe je [b:ad6be58a6b]`[/b:ad6be58a6b]~ dit tekentje links boven op je toetsenbord onder de esc en type dan [i:ad6be58a6b]stat fps[/i:ad6be58a6b] ik heb het hier dus over unreal tournament 2003
Link naar reactie
[quote:3483287505="gewoon iemand van 15"]ik kan het spel wel spelen. natuurlijk wel alles bijna op z'n laagst :cry: , maar ik kan het spelen. bij 1024 moet ik bijna alles op z'n laagst zetten,maar bij 800 kan ik hem toch al een aantal dingen aanzetten met een fps van 40-50 8) en dat is toch wel goed te spelen. als je wilt weten wat je fps is. dan doe je [b:3483287505]`[/b:3483287505]~ dit tekentje links boven op je toetsenbord onder de esc en type dan [i:3483287505]stat fps[/i:3483287505] ik heb het hier dus over unreal tournament 2003[/quote:3483287505] Heel interessant 8) maar ik heb het over unreal tournament 1 . Ik wil em gewoon vloeiend spelen! :cry: ik heb een amd thunderbird 1000 mhz 512 ddr en een geforce 4 mx 440 se zou toch moeten kunnen zou ik denken ??
Link naar reactie
[quote:5eb747ed1b="grotesmurf"][quote:5eb747ed1b="gewoon iemand van 15"]herkend hij in het spel de videokaart? heb je hem ook op directX gezet in het spel[/quote:5eb747ed1b] Jah hij herkent de kaart maar hoe bedoel je heb je em op direct x gezet ? gaat toch automatisch ?? hoe zou dat anders moeten[/quote:5eb747ed1b]ik bedoelde directx 3d(D3D). heb het spel niet meer, maar hij kan ook op software..... nog wat staan en dan loopt hij niet echt lekker. als het wel aan de drivers ligt kan je altijd nog dit proberen:(uit het faq)* Ik heb problemen met de 41.09 en/of de 43.45 driver; sommige games crashen en/of lopen niet goed, wat nu? De 40.xx, 41.xx, 42,xx en 43.xx drivers willen niet altijd even goed werken met bepaalde games, mocht u nu problemen hebben met de 41.09 driver (of andere driver) instaleer dan de 30.82 driver. Deze kunt u [url=http://download.guru3d.com/]hier[/url] vinden.
Link naar reactie
[quote:62a02066d1="gewoon iemand van 15"]herkend hij in het spel de videokaart? heb je hem ook op directX gezet in het spel. je zou hem namelijk met gemak moeten kunnen spelen met die computer. denk dat er gewoon iets verkeerd staat ingestelt in het spel. heb je wel eens een 3d mark(2001SE) gedraaid.[/quote:62a02066d1] 3d mark 2001 se ????????????????????????????? :-? :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...