Ga naar inhoud

Radeon 9700Pro ongein???


Aanbevolen berichten

Ik wil binnen kort ff een leuk videokaartje kopen, nou zat ik te denken aan een Radeon 9700Pro. Nou had ik weer via via wat gehoord dat als je die kaart had dat je bij sommige spellen het geluid uit most zetten voor dat je het spel kon spelen. Nou geloof ik daar weinig van maar ik wou het toch ff zeker weten. Dus wat is jullie ervaring met de Radeon 9700Pro??
Link naar reactie
Klinklare onzin ik heb een 9700Pro in mijn systeem zitten en speel vele spelen waaronder ook de nieuwste spellen en ik heb geen enkel probleem gehad wat er maar op lijkt. Wie weet doelde ze wel op de problemen van Hitman2 met verouderde [b:bbc06c18da]geluidskaarten[/b:bbc06c18da] (als ik het goed heb moest je toen naar software matige i.pv. hardware matige ondersteuning van de geluidskaart) maar dat heeft zoals een beetje intelligent persoon kan zien geen ene malle moer te maken met je videokaart. Het zal wel weer zo'n Nvidia kid zijn die alleen maar wil geloven dat Nvidia rulez en dat ATI pure bagger is. Gelukkig weten de mensen die verder kijken dan hun (Nvidia)neus lang is de waarheid over ATI.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...