Ga naar inhoud

Keuze videokaart


Aanbevolen berichten

[quote:25100ee289="TheBoss1984"]Waarom geen geforce 4 ti 4680 XP die is volgens mij stukken beter en goedkoper of zie ik dat verkeerd ??/[/quote:25100ee289] Dat zie je verkeerd. lees eens wat reviews van de Radeon 9500/9700 o.a. op www.anandtech.com www.tomshardware.com en in de [color=red:25100ee289]Computer! Totaal [/color:25100ee289]zelf natuurlijk.
Link naar reactie
[quote:d4529f32ca="spatlip"]Ik zit er ook aan de denken om een Sapphire 9500 pro te gaan halen bij www.eynstein.nl. Ik ben ook niet zo´n die-hard gamer, maar wil toch wel graag bijvoorbeeld C&C Generals gaan spelen en met beeldbewerking is een scherp beeld ook wel zo handig :wink: . Is dat goed te doen met deze videokaart of moet je dan echt minimaal een 9700 hebben? Ps. met overclocken van deze kaart kom je toch ook een heel eind?!?[/quote:d4529f32ca] ik had daar ook één besteld omdat het op de site vermeld stond dat ze op voorraad waren, maar bleek achteraf niet zo te zijn. of was je wel op tijd?
Link naar reactie
[quote:047efa4cfd="Red Dragon"] Een Radeon 9500 pro is voldoende om C&C Generals te spelen met beeldverbeterende functies zoals FSAA 4x en Anisothropische filtering level 8 op 1024x768x32 alles MAX met minder kan dat niet.[/quote:047efa4cfd] FF wat info van C&C generals readme file •Video: 32 MB AGP video card using the Nvidia GeForce 2, ATI Radeon 7500, or more recent chipset with DirectX 8.1 compatible driver
Link naar reactie
[quote:472a155817="HBM"][quote:472a155817="Red Dragon"] Een Radeon 9500 pro is voldoende om C&C Generals te spelen met beeldverbeterende functies zoals FSAA 4x en Anisothropische filtering level 8 op 1024x768x32 alles MAX met minder kan dat niet.[/quote:472a155817] FF wat info van C&C generals readme file •Video: 32 MB AGP video card using the Nvidia GeForce 2, ATI Radeon 7500, or more recent chipset with DirectX 8.1 compatible driver[/quote:472a155817] Ja leuk he die Readme. die heb ik ook.. :roll: Je weet zeker niet wat FSAA 4x en Anisothropische filtering inhoud? Dat zijn beeld verbeterende funcities,zoals BA al aangeeft erg zwaar voor je kaart. De settings die ik omschrijf zijn ONMOGELIJK met jou R7500 En dan nog te bedenken dat jij alle Pixel en Vertex shader effecten van DirectX 8 mist die in C&C Generals zitten. je kan C&C Generals veel mooier zien met een radeon 9500/9700 met door de beeldverbeterende functies en de DirectX 8 features.
Link naar reactie
[quote:5be625e3cd="Hu'uruun"]Sorry hoor, maar ik zou niet direct een (betere) grafische kaart aanschaffen voor alleen C&C Generals... Maar dat is mijn mening...[/quote:5be625e3cd]LOL , dat zou ik voor geen enkele game doen, alleen is mijn huidige videokaart alweer 2jaar oud, vind het gewoon tijd voor een nieuwe.
Link naar reactie
[quote:0a25278a49="Hu'uruun"]Sorry hoor, maar ik zou niet direct een (betere) grafische kaart aanschaffen voor alleen C&C Generals... Maar dat is mijn mening...[/quote:0a25278a49] een radeon 9500/9700 koop je niet voor een game. die koop je om al je games met Anisothropische filtering en FSAA te spelen op hoge resoluties. Btw., ik koop nooit een videokaart voor een game maar gewoon omdat ik een nieuwe wil om de 9 maanden 8)
Link naar reactie
[quote:b96f134b1b]Sorry hoor, maar ik zou niet direct een (betere) grafische kaart aanschaffen voor alleen C&C Generals... Maar dat is mijn mening...[/quote:b96f134b1b] Ik heb C&C Generals alleen als voorbeeld genomen, omdat het 1 van de meest veeleisende spellen van dit moment is kwa videokaart ed. Tuurlijk koop je geen nieuwe videokaart omdat een bepaalde game dat vereist..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...