Ga naar inhoud

Ati Catalyst drivers 3.3


Aanbevolen berichten

Jullie zijn beiden in de war. de drivers die extra performance voor de Radeon 9700 zouden geven zijn de Catalyst 3.2 drivers. en dat zijn ook de 7.84 drivers van de Radeon 9800 pro Ik heb zelf de Radeon 9800 PRO gezien en getest bij Slashhead met deze 7.84 (Catalyst 3.2) drivers. sterker nog. ik heb deze Speciale Radeon 9800 PRO drivers op mijn pc staan. deze drivers en de Catalyst 3.2 drivers die je nu gewoon kan downloaden zijn de zelfde. Er bestaat geen Catalyst 3.3 drivers. voordat die er is is het ergens in April/mei.
Link naar reactie
Ja en dat was mijn vraag wanneer de ati catalyst 3.3 uitkwam! want hier op deze site staat toch echt dat de 3.3 er is om de 9700(pro) extra perfomance te geven en niet de 3.2 dus (ik heb nu de 3.1 erop staan...maar even wachten tot 3.3 dan! :P ) bron dat 3.3 voor 9700 meer performance geeft: When we launched CATALYST we committed that we would keep adding new features, bug fixes and performance boosts across the range, but we're dead serious about our stability and quality testing and won't compromise that for anything. The CATALYST drivers are the most stable on the market, and that will not change. So for now CATALYST 3.2 will have not have the amazing performance boosts for the 9700, CATALYST 3.3 will! Furthermore since I like you guys so much I will plan on bringing in the CATALYST 3.3 posting day from our typical release cycle, and have it posted as soon possible site: http://www.rage3d.com/#1047593154 maar 3.2 is bij jou dan wel beter dan 3.1 Red Dragon? (want jij heb tog ook een ati radeon 9700?(pro))
Link naar reactie
Er is zijn een hele boel bugs verwijderd uit de 3.2 drivers. ze draaien bij mij net iets lekkerder. In de FAQ staat de vernieuwings lijst. btw. dat nieuwtje over de 3.3 driver @ rage3d had ik nog niet gelezen Btw. dit is de verkeerde topic voor dit soort dingen.. deze gaat op slot. ga hier maar verder http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=70988&start=120
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...