Ga naar inhoud

Videokaart Hercules Prophet 9700


Aanbevolen berichten

Geachte forumgangers, Even een vraag; Ik ben voornemens om een andere videokaart te kopen . nu heb ik een Dell Systeem van vorig jaar september, is het mogelijk om deze kaart er zo in te zetten of is er nog een zwaardere voeding of extra koeling nodig. Heeft het uberhaupt zin om dat te doen of is de winst bij bijv games niet zo groot dat je dit merkt. Het systeem is een Dell Dimension 8200 768 mb rdram Pentium 4 2.4 gh GiforceTi 4200 64 mb videokaart
Link naar reactie
Een radeon 9700 PRO heeft een zware voeding nodig om stabiel zijn werk te kunnen doen, 350 a 400 watt is geen luxe. als je die nog niet hebt koop er dan een van een gerenomeerd merk zoals, CWT, Zalman, Eneremax, Chieftec of Antec. De kaart is alleen nuttig als je weet wat je er mee kan doen. anders heb je er pas wat aan als er DirectX 9 games uitkomen. Als je geen haast hebt met upgraden zou ik het niet doen nog. de Ti 4200 is goed en snel. wacht nog even op de Radeon 9800 PRO als je dat kunt. Zorg ook dat je leert omgaan met FSAA en Anisothropische filtering (AF) als je niet weet wat dat is en wat je er mee kan dan kan je net zo goed je ti 4200 laten zitten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...