Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Waar heb jij 256mb voor nodig dan? en AGP8x? Om itteressant te doen of heb jij daadwerkelijk aplicaties gevonden die AP8x en 256mb nodig hebben? Hoe dan ook is er 1 kaart die 256mb heeft. de Matrox Parhelia 256mb, maar deze heeft geen AGP8x. over een maand of 2 komt de ATI Radeon 9800 PRO met 256mb en deze is ook agp8x ten slotte komt Gainward met een GeForce FX 5200 en een GeForce FX 5600 Ultra die beiden 256mb hebben en AGP8x. Ik zou graag willen weten waarom je perse 256mb en AGP8x nodig hebt.
Link naar reactie
Red Dragon, Complimenten voor je mensenkennis! Als ik een vraag stel in een forum dan doe ik dat alleen maar om interessant te doen. Des al niet te min ben ik je dankbaar voor je antwoord! De reden voor mijn vraag is het volgende: Computers zijn duur. Het is een aanschaf voor meerdere jaren. (tenzij je geld in overvloed hebt natuurlijk) Ik wil daarom voorbereid zijn, zodat nieuwe applicaties over een paar jaar gewoon blijven werken, zonder dat ik een nieuwe kaart, moederbord of erger een nieuwe computer moet kopen. Op mijn verlanglijstje staat een Intel Xeon 3,06 dual processor met een E 7505 chipset die agp 8x ondersteunt. Als je dan zoekt naar een kaart met agp 8x dan zijn deze maximaal 128mb terwijl een agp 4x 256 mb heeft. Conclusie: Ik stel een vraag op dit forum omdat ik interesse heb in kaarten die mij voorbereiden op de toekomst en benieuwd was of er ook kaarten zijn met 256mb agp 8x Hoop je nieuwsgierigheid bevredigd te hebben. Groeten van Stoneman
Link naar reactie
Beste Stoneman. De vraag was niet beledigend bedoeld, vroeg me gewoon af wat je in vredes naam met 256mb en AGP8x moest. op dit moment is er helemaal niets die beiden nodig hebben namelijk. Je antwoord is bevredigend en begrijpelijk, bedankt. Als ik jou was zou ik dus nog even een paar maanden wachten en dan een ATI Radeon 9800 PRO kopen met 256MB DDRII geheugen. dat is een kaart die je op de toekomst voorbereid. gr, Red Dragon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...