Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dat weet je door hem open te maken, en naar het type te kijken. Een videokaart trekt een bepaald amperage, afhankelijk van het type, net als de rest van het systeem. Vaak zijn die amperages nergens gegeven, en moet je maar een beetje op je gevoel afgaan, en ervaringen van anderen. Tegenwoordig zijn er ook videokaarten die stroom krijgen rechtsstreeks van een Molex stekker. Bij een huidige high-end systeem zit je in ieder gavel met 350/400W wel goed.
Link naar reactie
Dus eigenlijk is mijn Codegen 300watt veel te zwak voor mijn systeem: MSI KT4 BSR Ahtlon XP 2400+ 512mb PC2100 CL2 Radeon 9700pro Lite-On 48x24x48 Ik heb hem zo (niet zelf gebouwd) gekregen, ik heb toen ik hem ging ophalen nog gevraagd of die voeding niet te weinig was, maar zij zeiden dat hij het goed deed. Ik heb hier mijn twijfels over omdat ik hem niet heb laten installeren, dus denk ik dat ze alleen even de PC hebben aangezet, bios gecheckt en weer uit hebben gezet. Ik heb nu regelmatig dat hij bij bv. Morrowind en UT eruit klapt?? Ik heb 1 jaar garantie, 2 maanden geleden gehaald. Zouden ze moeilijk gaan doen over een nieuwe voeding?? Ik heb hem besteld bij PLC Computers
Link naar reactie
//ChrisTuner een te zwakke voeding laat zich merken als je tijdens intensief gebruik van de pc onstabieliteit krijgt. dus het eruit klappen in 3d games zoals morrowind. de Radeon 9700 PRO verbruikt bij intensief gebruik (3d games en aplicaties) 50 Watt stroom!!! dan heeft je voeding nog maar 250 over voor de rest van jou pc. en die is ook niet mis. Ik zou je voeding ruilen voor een van minimaal 350 watt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...