Ga naar inhoud

bibberend beeld (zo eng is t toch ook weer niet?)


Aanbevolen berichten

Ik heb eigenlijk sinds de aankoop van mijn pc last van een bibberend beeld op mn liteon beeldscherm. :( Beeld bibberd naar links, ±3pixels naar rechts dan weer 3 naar links etcetc)_ lichterlijk irri dus. Echter lijd mn scherm de ene keer wel aan dit fenomeen en de andere keer niet. :roll: =dit een bekend prob??? :( alvast bed@nkt!
Link naar reactie
Ik zie dat de mod(s) je dubbelpost al weg hebben gehaald. Maar kijk eens naar je instellingen (onder eigenschappen) Heb je een driver voor je monitor? Staat alles goed? Refreshrate? Het aantal Hz moet bij een resolutie van 1024x768 +/- 85 zijn. Kijk daar eens naar. Als dat niet helpt is je monitor misschien wel DOA (dead on arrival) Wat je er dan mee moet doen? :roll: Geen garantie?
Link naar reactie
ik heb idd nog geen lite-on dirver geinstalleerd, omdat mijn internat comp, nu nog Virus-to-the-top is en ± nix doet t nog zoals het behoort te doen. Zowel positief als negatief. K krijg nog ADSL (2maanden geleden ook nog....) Dus ga dan met de nieuwe comp drivers dlen.... K denk niet dat scherm dood is, omdat deze het (zoals nu) voorbeeldig doet. Soms is t enkel een grote aardbeving..... Hz verhaal helpt niet. Hoe hoger de herz hoe sneller beeld verschuift en hoe gekker je wordt. i Feit is als mn beeldscherm shaked, hij de fabrieksinstellingen weer toepast als ik de comp uit heb gezet, en weer aanzet. Zodat ik bij alle reso's dat K*T scherm weer moet aanpassen. T kan misschien aan travo's liggen die onder het beeld liggen. Maar ik ga wel kijken of t aan de drivers ligt of dergelijke. Ken niemand met zelfde prob, dus k dacht dat jullie misschien wel een soortelijke gebeurtenis hebben meegemaakt. In elk geval ik sta nog open voor nieuwe mogelijke argumenten. En nog bedankt Salv voor je snelle reactie!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...