Ga naar inhoud

Maak van je R8500 een R9100


Aanbevolen berichten

Ik vond een artikeltje over het modden van een R8500 naar een R9100: http://www.3dcenter.org/artikel/2003/02-11_a.php Helaas is het in het duits. Of het veel zin heeft vraag ik me af, maar vor zover ik de text begreep (had altijd een 3 voor duits ;) ) schijn je met DivX een aantal voordeeltjes te hebben :)
Link naar reactie
Je kan idd de memory latency instellen. Verder is het me opgevallen dat bij de R8500 de "Fullstream technology" ontbreekt, waardoor je dus een beter beeld krijgt bij MPEG/DivX toepassingen. Waarschijnlijk zit dit wel in de R9100 drivers, maar niet in die van de R8500. Dat zou je er dus bij krijgen.
Link naar reactie
[quote:6c1972c47e="BA"]Je kan idd de memory latency instellen. Verder is het me opgevallen dat bij de R8500 de "Fullstream technology" ontbreekt, waardoor je dus een beter beeld krijgt bij MPEG/DivX toepassingen. Waarschijnlijk zit dit wel in de R9100 drivers, maar niet in die van de R8500. Dat zou je er dus bij krijgen.[/quote:6c1972c47e] Volgens mij is dat Fullstream technology nog niet eens geimplenteerd in de drivers (Cat 3.1). Ik heb iets gelezen over dat het met RealPlayer downloadstreams zou moeten kunnen. Verder stond op tweakers een tijdje geleden dat ATI een samenwerkingsverband met de makers van DivX had gesloten om in de toekomst die fullstream technology toe te passen op DivX films. Volgens mij is het een soort FSAA voor films... 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...