Ga naar inhoud

Upgraden met radeon 7500


Aanbevolen berichten

Beste mensen in vervolg op mijn vraag over het upgraden van mijn oude computer heb ik besloten een radeon 7500 aan te schaffen. Volgens o.a. de test op [url]http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1650&p=6[/url] heeft het voor een systeem zoals die van mij (celeron 800) erg weinig zin een radeon 9000 of 8500 te kopen. Enige wat ik alleen over de radeon 7500 wilde weten is het volgende. Ik heb namelijk gelezen dat hij alleen een tv-output heeft in 800x600 (niet echt een ramp natuurlijk maar toch) Is dit een hardware beperking of een software beperking, ofwel is dit met een andere driver op te lossen? En geldt dit toevallig ook voor de geforce2 MX (die een vriend van mij heeft). Alvast bedankt.
Link naar reactie
Op mijn oude Built by ATI Radeon 7500 kon ik met behulp van de originele ATI DVD speler (waar je een speciale CD voor nodig hebt) tv-out op 1024*768 draaien. Hiermee kreeg ik een heel behoorlijke kwaliteit. In ieder geval (aanzienlijk) beter dan bij de GF2MX. Volgens mij is de Radeon 7500 bij afwezigheid van de ATI DVD-speler de tv-out beperkt tot 800*600. Ik heb de BBA R7500 nu in de PC van mij pa gestopt maar misschien kan ik hem overhalen 'm te verkopen (compleet met doos, svhs-kabel, ATI DVD software etc.) aan jou aangezien hij een passief gekoelde videokaart wil. Als je interesse hebt stuur mij dan een persoonlijk bericht met je bod. 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...