Ga naar inhoud

Ati Radeon 9700Pro (andere cooler + overklokken)


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb in Januari een nieuw systeempje gekocht met een Saphire Ati Radeon 9700pro 128 mb grafische kaart, nou zit hier een standaard plastiken (zwarte) cooler erop. En ik wou graag weten wat voor andere coolers ervoor zijn en hun prestaties plus of het moeilijk is om deze te monteren (en wat is het verschil tussen actieve en passieve coolers) En dan nog het overklokken is dit risicovol of wordt mij dit afgeraden omdat de kaart nog redelijk nieuw is en goeden prestaties heeft?! Alvast hartelijk bedankt voor de info en sorry voor de velen vragen.. :oops:
Link naar reactie
Bij het monteren van andere coolers loop je welm enig risico, maar het is wel te doen. Je moet alleen even kijken of er montagegaten in zitten, of dat je moet lijmen. Overklokken kan altijd, er zit niet heel veel risico aan. Overigens helpen andere coolers niet echt veel bij het oc'en. (zelf heb ik vandaag gemerkt dat de cooler op mijn R8500 helemaal niet veel doet, ik heb 3D mark gedraaid terwijl me cooler er af gevallen was :D )
Link naar reactie
[quote:b1956fcbbe="hjs"]C!T van deze maand staat een verhaal over de Zalmann heatsink op een Radeon 9700, lezen dus.[/quote:b1956fcbbe] Precies. die heb ik ook op mijn Radeon 9700 zitten. echt een aanrader. Stil en goed te overklokken. [img:b1956fcbbe]http://www.zalman.co.kr/images/0208/80Ab-3.gif[/img:b1956fcbbe]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...