Ga naar inhoud

3d kaart bij systeem


Aanbevolen berichten

Hey, Kan iemand mij vertellen of de Geforce2 MX/MX400 (Elsa Gladiac 511) op dit systeem werkt, dus dat ik geen overhitting krijg e.d. en geen problemen met de systeem dat die vastloopt. Ik wil hem in combinatie met een Pentium 3, 600mhz; 128mb sdram en een Jetway 993 moederbord gaan gebruiken: Is dit mogelijk?
Link naar reactie
Dat kan idd ook, al weet ik niet welk type je hebben wilt? een GF4 MX is een beetje een jammer verhaal, omdat die qua 3D functies niet veel verschilt van een GF2. Hij is alleen wat sneller. Een Ti 4200 is een leuke kaart, maar de Ti4400 en Ti 4600 zijn een beetje overkill voor dat systeem denk ik. (Die ti 4200 ook wel een beetje, maar dan profiteer je tenminste wel van de 3D eigenschappen van die kaart, DX8 functies bijvoorbeeld, waar de huidige generatie spellen nu op zit)
Link naar reactie
Inderdaad, 50 euro is niks voor die kaart, zou ik zeker nemen, past perfect in je systeem en of het nu een DX8 of 9 kaart is....zo verschrikkelijk veel verschil zal het allemaal niet zijn, ik ben al lang blij met mijn GF4. Nouja......[url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=85249]BLIJ[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...