Ga naar inhoud

AGP instellingen zijn niet aan te passen


Aanbevolen berichten

Hallo Ik zit met een vergelijkbaar probleem. Daarom ga ik geen nieuwe topic openen. Ik heb een Kt4 moederbord met een AMD :D 2400+. 512mb ram pc 3200. MSI Geforce 4 ti4200 8× agp. Mijn nieuwe aanwinst, hij draait overigens perfect. Nu mijn probleem. Bij de instellingen van mijn videokaart kan ik de AGP niet aanzetten. In de Bios staat dit op 'auto' en ik kan dit niet veranderen. Ik weet dus niet op hoeveel AGP mijn videokaart draait, er staan nergens vinkjes. In het MSI keuzemenu voor de videokaart staat de optie Enable AGP ....nogwattes... Daarachter de keuze 1× 2× 4× 6× 8×. Nergens vinkjes. Ik kom er niet uit, Vooral omdat de bios mij niet de keuze laat de AGP in te stellen, dit staat VAST op 'auto' Aan de framerates in Unreal2003 zal het niet liggen, die liggen nu rond de 36/37 En dan staat alles vol-open. Tja... thats it eigenlijk. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik hoop eigenlijk dat alles gewoon goed staat, maar iets in mij zegt dat het beter kan. Alvast bedankt dat je in elk geval de moeite hebt genomen dit te lezen.
Link naar reactie
[quote:46128132b6="Rex mundi"]Hallo Ik zit met een vergelijkbaar probleem. Daarom ga ik geen nieuwe topic openen. [/quote:46128132b6] Helaas moet je toch een nieuwe topic openen, ditmaal heb ik het voor je gadaan. het probleem van Bassieman in [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=85713]Deze topic[/url] is inmiddels opgelost. Omdat je nieuw bent op dit forum neem ik het je niet kwalijk. Het is in dit gedeelte van het Computer! totaal forum zo dat je ten alle tijde een nieuwe topic aanmaakt voor je probleem tenzij het in de FAQ staat (die je ook eerst moet lezen :) ) of als je probleem in het Radeon topic e.d. past. dat zijn vaste topics. [quote:46128132b6] Ik heb een Kt4 moederbord met een AMD :D 2400+. 512mb ram pc 3200. MSI Geforce 4 ti4200 8× agp. Mijn nieuwe aanwinst, hij draait overigens perfect. Nu mijn probleem. Bij de instellingen van mijn videokaart kan ik de AGP niet aanzetten. In de Bios staat dit op 'auto' en ik kan dit niet veranderen. Ik weet dus niet op hoeveel AGP mijn videokaart draait, er staan nergens vinkjes. In het MSI keuzemenu voor de videokaart staat de optie Enable AGP ....nogwattes... Daarachter de keuze 1× 2× 4× 6× 8×. Nergens vinkjes. Ik kom er niet uit, Vooral omdat de bios mij niet de keuze laat de AGP in te stellen, dit staat VAST op 'auto' Aan de framerates in Unreal2003 zal het niet liggen, die liggen nu rond de 36/37 En dan staat alles vol-open. Tja... thats it eigenlijk. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik hoop eigenlijk dat alles gewoon goed staat, maar iets in mij zegt dat het beter kan. Alvast bedankt dat je in elk geval de moeite hebt genomen dit te lezen.[/quote:46128132b6] Download Rivatuner. www.guru3d.com/rivatuner met dit programma kan je je AGP regelen en kan je ook zien wat je huidige AGP stand is. overigens maakt het niet veel uit of je nu AGP2x 4x of 8x hebt. zie FAQ
Link naar reactie
Nee dat wist ik niet, :oops: normaal willen de moderators zo`n schoon mogelijk forum. Daar werk ik graag aan mee. Ik weet dat het in principe niet veel uitmaakt hoe hoog mijn AGP staat, maar de mogelijk is er, ik wil daar gewoon gebruik van maken. Ik erger mij behoorlijk aan het feit dat ik die kaart niet maximaal benut. Al zijn die verschillen niet groot. :cry: Bedankt voor de link ik probeer hem meteen uit, je hoort nog van me. Hartstikke bedankt. Rex mundi
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...