Ga naar inhoud

Beschikbaarheid 9500pro en 9600pro


Aanbevolen berichten

[quote:afbeb3c69a="ric0209"]gewoon in duitsland kopen ;). doe ik ook altijd, oke oke, ik woon in Maastricht, dus als je daar boven in holland woont heb je d'r niks aan, ik wil de site hier wel zetten maar ik weet niet of dat mag van RD...[/quote:afbeb3c69a] Nu mag je die site posten, in dit geval is het geen SPAM. maar nootzaak, veel mensen zijn op zoek naar een Radeon 9500 pro en kunnen hem nergens kopen. Nogmaals ik adviseer te wachten op de Radeon 9600/9800 morgen weten jullie waarom :)
Link naar reactie
  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:37e8b3732c="Red Dragon"][quote:37e8b3732c="Elgerv"][quote:37e8b3732c="Red Dragon"] morgen weten jullie waarom :)[/quote:37e8b3732c] Kun je dat even toelichten :P Benchmarks ?[/quote:37e8b3732c] Tja.. wacht tot morgen en wie weet 8)[/quote:37e8b3732c] Hoe laat wordt dat dan (ongeveer)? Ja, ik ben erg ongeduldig nu :wink:
Link naar reactie
Wat ik heb begrepen is dat het probleem de Vraag is en niet het aanbod. in eerste instantie was het aanbod groot genoeg, maar iedereen wil een 9500 PRO hebben, veel meer dan werd verwacht. (1.000.000 verkocht van de 9500/9700 serie is niet niks). Je kan 3 dingen doen. 1. als een gek zoeken naar een Radeon 9500 PRO 2. Sparen voor een Radeon 9700 non-pro 3. wachten tot April en dan een Radeon 9600 PRO kopen. ohw.. en er is nog een 4e optie. nog verder sparen en een Radeon 9800 PRO kopen ;) 8)
Link naar reactie
Bij deze leverancier hebben ze nog Radeon 9500 Pro én 9700 Pro kaarten DIRECT op VOORRAAD!!! [url]http://www.completer.nl/onderdelen/enter.html?target=Beeld___Geluid__br_.html[/url] Welliswaar alleen van het merk Club3d. Ik denk dat ik toch nog ff wacht op de leverbaarheid van de wat meer gerenommeerde merken... Trouwens Red Dragon wat was dat gedoe wat je gisteravond hier bedoelde met dat wachten op vandaag? Heb nog niks kunnen zien hier. Wáár moet ik dan op wachten???
Link naar reactie
[quote:dd407593d9="Elgerv"]Dat is overigens geen goedkope winkel, die van mij heb ik [i:dd407593d9]besteld[/i:dd407593d9] voor 208,-[/quote:dd407593d9] Dat kan wel kloppen maar daar ging het eigenlijk niet om. Ik wilde alleen maar ff aangeven dat hij daar wél nog op voorraad is. Aangezien zowat half Nederland tevergeefs op zoek is naar zo`n kaart vond ik het wel zo passend dat hier ff te posten. Of hij dan wel of niet (te) duur is laat ik dan wel aan iedereen zelf over... :wink:
Link naar reactie
Ik begrijp ook wel waarom je post. Maar in mijn ogen is dit een winkel die de prijs wat omhoog schroeft omdat het zich bewust is van de monopolie positie die ze hebben. Vandaar dat het voor mij ook niet interessant zal zijn en ik denk voor meer mensen niet. Zeker niet als je bedenkt dat de prijzen van de Club3d 9700 beginnen bij 265 euro. Maar idd, ze zijn er dus nog wel. Helaas moet je er dus wel een hoge prijs voor betalen.
Link naar reactie
[quote:577dea8a31="Red Dragon"] Maar dat gaat meer over de Radeon 9800 PRO [/quote:577dea8a31] Daar is toch inmiddels al genoeg over op andere sites te vinden? Lijkt me toch niet zoveel spannends meer aan dan aan die onthulling...:-? Kijk bijv. hier maar eens: [url]http://www.tweakers.net/nieuws/25773[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...