Ga naar inhoud

Beschikbaarheid 9500pro en 9600pro


Aanbevolen berichten

2 Februari heb ik 'm besteld, van Club3d. Maar dus nog niet binnen. Na een maand vind ik het wel leuk genoeg geweest en wil daarbij wat meer weten over de levering. Het wordt nl. steeds 2 weken opgeschoven, de laatste keer werd overigens 1 maart beloofd.. >> mooi niet dus. 2 weken wachten zou ik nu al te lang vinden, zeker als ik bedenk dat de kans groot is dat er dan weer uitstel komt. Ik dacht dus, we mailen even naar info@club-3d.nl maar vrijwel direct komt er een automatische mail terug waarin wordt verteld dat mail niet is aangekomen. :evil: Ik zou nu dus een 9500non pro kunnen kopen, maar die is wel een stuk minder geloof ik. Een 9700 zou leuk zijn, maar dan moet ik €60 bij leggen.. :cry: Heeft iemand dus meer info over de levering?
Link naar reactie
  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik lees al meer berichten over mensen die de 9500 PRO besteld hebben, maar nog steeds niks ontvangen hebben... had er ook even contact over gehad met iemand van een webshop, aangezien ik er ook in geinteresseerd was, maar hij kon ook niks zeggen... kijk aangezien de nieuwe series straks uitkomen, zal men de productie van de ''oude'' kaarten wel even op een laag pitje zetten, met als gevolg dat je nog steeds zit te wachten... nu is het ook slecht van de shop waar je besteld hebt, want een klein mailtje had wel even gemogen... zou persoonlijk nog op safe spelen, en toch de 9700 doen.... (maar dat is heel persoonlijk :lol: ) ik wacht iig nog mooi even op de nieuwe kaarten, en steek mn geld daar wel in....
Link naar reactie
De winkelkeuze van mij zal idd niet de beste zijn: www.computerboot.com Bij dit bedrijf komen ook m'n kast en cooler vandaan, toen ging het perfect; lage prijs en goede snelle levering. Nu worden de mails 4 van de 5 keer niet beantwoord.. Wat zo nu en dan zelfs wat argwaan wekt. De productie lijkt nu overigens stiltestaan ipv op een laag pitje. Ik snap het ook niet helemaal, de 9500(pro) en de 9700(nonpro) hebben niet echt lang en qua levering zeker niet goed in de marktgelegen. Wat is trouwens het verschil tussen de 9500 en 9600? Nieuwe core of en vergelijkbaar verschil zoals de 8500-9100 ?
Link naar reactie
omdat ten eerste de radeons DX9 compatible zijn... ze daarnaast een nog betere prestatie neer kunnen zetten... en helaas is de kaart wel snel in 3dmark 2001, maar als ik bijv. Mafia speel met Aniso en FSAA aan, en op 1024x768, dan draait ie nog niet zoals ik het wil..... daarnaast is de Radeon gewoon veel sneller op deze gebieden, en ik houd van deze beeldverbeteraars :wink: EDIT:// heb je de kaart vooruit betaald?? anders annuleer je de order gewoon en zoek je een andere zaak (er zijn er vast nog wel enkele met de kaart op voorraad..) Trage site trouwens... niet zo best voor je klanten...
Link naar reactie
Ja :cry: gezien de vorige goede levering, vond ik het geen probleem het geld over te maken. Ik had toen ook het idee de kaart veel sneller te krijgen. Dat de site traag is maakt niet zoveel uit, zowel klanten als bezoekers hebben ze op dit moment niet, je hebt overigens de 2 verhaaltjes gelezen op de beginpagina.. :-?
Link naar reactie
[quote:4fc3ed48e0="Elgerv"] De productie lijkt nu overigens stiltestaan ipv op een laag pitje. Ik snap het ook niet helemaal, de 9500(pro) en de 9700(nonpro) hebben niet echt lang en qua levering zeker niet goed in de marktgelegen.[/quote:4fc3ed48e0] de radeon 9500/9700 series hebben enorm goed in de markt gelegen daar ligt het niet aan. nVidia komt dadelijk met de GeForce FX lijn, NV30/NV31/NV34 een hele serie DirectX 9 kaarten van goedkoop tot duur. om bij te blijven refreshed ATI haar eigen DirectX 9 lijn met de 9600/9800. 9000 word overigens vervangen door de 9200 [quote:4fc3ed48e0] Wat is trouwens het verschil tussen de 9500 en 9600? Nieuwe core of en vergelijkbaar verschil zoals de 8500-9100 ?[/quote:4fc3ed48e0] 9500 heeft de R300 core 9600 de RV350 core 9800 de R350 core. dus het gaat om een andere kaart dan de 9500. verder is er nog niet veel bekend. wil je meer weten volg dan deze topic: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=80850
Link naar reactie
heej RD, even een question he, in nieuwe gen. videokaarten zeg je dit [quote:3221b65752]ATI - RV350: Opvolger van de Radeon 9500 maar wel langzamer dan de Radeon 9700 pro en GeForce FX [/quote:3221b65752] hoe zit dit dan t.ov. de ''gewone'' 9700???? kan nu nog een 9700 krijgen, maar als er niet veel verschil tussen zit, dan haal ik die mooi....
Link naar reactie
Nog een bewijs dat de Radeon 9500/9700 serie goed loopt: [quote:285897b93e] [b:285897b93e]ATI Ships One Millionth Microsoft DirectX 9-class Graphics Product - 1:05 pm EST - MrB [/b:285897b93e] ATI Technologies Inc. today reached a remarkable milestone, shipping its one millionth DirectX 9 compliant cinematic visual processing unit (VPU). One million users are now able to experience cinematic-quality graphics and blistering performance with RADEON 9700- and RADEON 9500-based products powered by the world’s fastest and most advanced VPUs. ATI and its board partners continue to be the only source for DirectX 9 graphics products........ [/quote:285897b93e] de rest staat op www.rage3d.com & www.guru3d.com 1.000.000 DirectX kaartjes :o gaat lekker zo :)
Link naar reactie
1 miljoen, terwijl ik er maar één nodig heb :cry: Ik bedoelde te zeggen dat ik al 2 maanden berichten hoor over mensen die al weken wachten op hun 9500 of 9700 kaart.. Aan de andere kant weet ik natuurlijk niet hoeveel mensen het wel binnen hebben, dat lees je niet op de fora. Vandaar dat ik zei dat het betrekkelijk zal zijn, en dus idd wel goed leverbaar is geweest.
Link naar reactie
Hallo, Ik ben ook op zoek naar een (Hercules) Ati Radeon 9500 Pro 128MB kaart maar die krengen zijn al een tijdje nergens meer leverbaar naar het schijnt en het zal zo ook nog wel ff blijven, zucht. Uberhaupt de levering van de hele Radeon 9500 - 9700 serie schijnt een ware crime te zijn! Weet iemand misschien nog een leverancier waar hij wel direct leverbaar is? Anders ga ik toch maar voor een Geforce4 kaartje. Want op nog langer wachten heb ik geen zin meer, moeten ze maar eens fatsoenlijk leren leveren daar bij Ati...
Link naar reactie
Volgens mij zijn ze er simpelweg niet.. Ik heb hem dus besteld bij computerboot, bedrijf dat z'n spullen koopt via ECL. Aangezien heel wat internetbedrijven daar hun spullen halen, zijn ze daar allemaal afhankelijk van. Als je er nu nog eentje vind zal het bedrijf graag gebruik maken van zn monopolie en dus heel duur het kaartje leveren. Als je er een gevonden denkt te hebben, in geen geval vooruitbetalen. Gewoon op rembourskosten, zodat je het makkelijk kunt annuleren.
Link naar reactie
Nieuwe datum is 12 maart, ik heb net gemaild met ECL. Maar zij geven ook aan dat ik naar alle waarschijnlijkheid nog een week of meer langer moet wachten.. Duitsland is leuk, maar ik heb het er niet zo op qua garantie. Verder wel erg leuk zeker als ik op een site als www.guenstiger.de kijk :) heel veel apparatuur is dan ineens lekker goedkoop. Edit:/ Via dit bedrijf hoor ik ook dat de eigenaar van computerboot 2 weken op vakantie is.. Weet ik gelijk waarom mn mails niet worden beantwoord.
Link naar reactie
[quote:389a69019b="ric0209"]gewoon in duitsland kopen ;). doe ik ook altijd, oke oke, ik woon in Maastricht, dus als je daar boven in holland woont heb je d'r niks aan, ik wil de site hier wel zetten maar ik weet niet of dat mag van RD...[/quote:389a69019b] Anders mail het me ff als je wil. Dank u! :wink:
Link naar reactie
ennuh, in duitsland is ie nog wel leverbaar dan??? lijkt me gewoon eerder dat ATI gestopt is met de productie van de ''oude'' videokaarten cores... dan kan niemand natuurlijk meer een 9500 of 9700 maken.... zoals RD ook al aangaf, gewoon je order annuleren, en mooi wachten op de nieuwe lichting videokaarten... je moet nog wel ff wachten, maar dan heb je ook weer wat....
Link naar reactie
Ja, ik heb inmiddels de order al geannuleerd.. Maar zolang de eigenaar niet terugmailt :evil: kan ik er niks mee.. Ik denk dat het nooit tot een 9500pro zou komen. Tenm. als ik er vanuit ga dat ze de 9500 nergens meer op voorraad hebben liggen, lijkt het me raar dat ze het nog gaan produceren.. Omdat op dit moment alleen de R350 ervan moet rollen. Maar het gekke is wel dat er nog wel een bericht wordt gegeven dat die 9500pro binnenkomt.. :-? Misschien nog een paar verdwaalde R300 cores..
Link naar reactie
[quote:167104a145="turbulence"] zoals RD ook al aangaf, gewoon je order annuleren, en mooi wachten op de nieuwe lichting videokaarten... je moet nog wel ff wachten, maar dan heb je ook weer wat....[/quote:167104a145] Ja, en die zullen dan ook wel weer een flink stuk duurder zijn en daar zit ik nou niet bepaald op te wachten :( Snap niet die dat ze bij dan gestopt zijn met de produktie van de 9500 serie (als dat werkelijk zo is), daar kunnen ze toch noch behoorlijk aan verdienen lijkt mij zo. Overal uitverkocht en er is nog abnormaal veel vraag naar! Lijkt me niet verstandig om er dan al mee te stoppen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...