Ga naar inhoud

graph.kaart is aan vernieuwing toe.....help


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik wil m'n kaart vernieuwen aangezien ik met de tijd mee wil en de spellen steeds hogere eisen stellen. Uiteindelijk ben ik bij de Radeon 9700 (niet de pro) terecht gekomen en wil weten of deze kan met wat er in m'n compie zit!? Ook heb ik gehoord dat ik een verandering in de BIOS mischien zou moeten doen (van 32MB naar 128MB), is dat zo ik klooi nl. niet zo graag in m'n bios!! :-? Mijn systheem is een ...DELL dimension 8100 MT1 7 GHZ nic-down, 256MB NON-ECC RDRAM (2X128) 400MHz, 80 GB EIDE ATA-100 harddrive (5400rpm), 32MB NVIDIA GeForce2 GTS en allemaal andere mooie goodies! Ik hoop dat jullie er iets op weten en ......alvast bedankt :D
Link naar reactie
Je hebt dus een p4 1,7 ghz met 256 MB RDRAM. Dan kan zo'n radeon 9700 prima! Kijk ook eens naar de 9500 pro (als die nog te krijgen is), in principe dezelfde chip alleen dan iets minder snel... maar door overklokken veel sneller te maken. Hierover zijn al veel topics hier in 't forum. En die 9500 pro kost dus weer wat minder dan een 9700 :-) [quote:1fd44e78a8]Ook heb ik gehoord dat ik een verandering in de BIOS mischien zou moeten doen (van 32MB naar 128MB), is dat zo ik klooi nl. niet zo graag in m'n bios!! [/quote:1fd44e78a8] Ik neem aan dat je het hebt over de hoeveelheid werkgeheugen die je videokaart via agp mag gebruiken? Die moet je inderdaad niet op 32MB laten staan! Die had nu eigenlijk al op minstens 64 moeten staan... misschien voor die nieuwe radeon nog wel hoger. Is niet zo moeilijk om te doen hoor, en je verkloot er ook zeker niks mee! Succes met je keus en het instellen van je bios!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...