Ga naar inhoud

Advies beste beeldinstellingen voor G4Ti4600


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een nieuwe PC met een "snelle" videokaart, althans dat zei de verkoper. Ik moet toegeven de plaatjes zien er gaaf uit. Onlangs zat ik te expirimenteren met de settings van Nvidea (tabblad op beeldscherm). De instellingen stonden allemaal op standaard. Met de gedachte dat het een snelle kaart was moesten de standaard instellingen dus beter kunnen. Nadat ik alles op max had gezet bleek dat het spel schokkerig speelde (MOHAA en RalliSPort Challange). Het beeld was overigens super! Ik wil nu de balans zien te vinden tussen SOEPEL en PERFECT beeld. Graag zou ik van jullie vernemen met welke instellingen jullie goede ervaringen mee hebben. Prestaties -Agressief, Anti-Aliasing: 2X 4X (4 opties), Anisotropische filters UIT/AAN, 1x, 2x etc, Scherpstelling patroon JA/NEE, Niveau Midmap-detail, etc Ik draai XP Home. GPU 2,53 mhz, Creative G4 ti4600 128 mb, Nvidea 41.09 drivers. Indien meer info gewenst, dan hoor ik het wel. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Link naar reactie
Ik zou met een dergelijke pc en configuratie het volgende doen: Anti-Aliasing: Uit (tenzij je veel race games of fligt sims speelt) Anisotropische filters: Aan en dan op Level 4 (4x) Scherpstelling patroon. Gewoon op standaard laten staan. Niveau Midmap-detail: NIet aanpassen. tenzij je Rivatuner download (zie FAQ) dan kan je Level of detail met rivatuner op -1 zetten. dit alleen in combinatie van Anisotropische filters op level 4. Als je wel flights sims en race games speelt, zet dan Anti-Aliasing op 4x en zet Anisotropische filters dan uit. de bovenstaande instellingen zijn gebasseert met de gedachte dat je alle spellen speelt op 1024x768x32 met maximale detail in het spel zelf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...