Ga naar inhoud

Voodoo 2 met Elsa Erazor 3...


Aanbevolen berichten

hey mijn Radeon 9000 is jammergenoeg kapot :cry: . dus nu moet ik zolang effe spelen met m'n combo: Elsa Erazor 3 en voodoo2. nou zijn die drivers voor die elsa wel te vinden, maar drivers voor een voodoo 2 vind ik nergens, ook niet op voodoofiles.com (ik wil een setup en geen losse bestanden!!). wie weet waar ik n setup voor windows xp kan vinden voor de voodoo 2??? :(
Link naar reactie
ok, ik heb ontdekt dat ik ook nog een Geforce 2MX heb. wat is nou een betere combi: geforce2MX met/zonder Voodoo 2 TNT2(= eigenlijk Elsa Erazor maar met TNT2 chip) met/zonder Voodoo 2 ook merk ik dat mijn pc langzamer is sinds deze kaarten erin zitten :-? , kan dit door de kaart komen of is het iets anders?
Link naar reactie
[quote:3c4b476dad="ric0209"]ok, ik heb ontdekt dat ik ook nog een Geforce 2MX heb. wat is nou een betere combi: geforce2MX met/zonder Voodoo 2 TNT2(= eigenlijk Elsa Erazor maar met TNT2 chip) met/zonder Voodoo 2 ook merk ik dat mijn pc langzamer is sinds deze kaarten erin zitten :-? , kan dit door de kaart komen of is het iets anders?[/quote:3c4b476dad] Ja, je kunt beter de GF 2 MX er in doen, die is beter dan de voodoo2 en co. Vooral voor de compatibiliteit is de GF beter.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...