Ga naar inhoud

Hoe kan dit? 17000 3dmarks met mijn systeem?


Aanbevolen berichten

Game 1 - Car Chase - Low Detail (FPS) Mijn pc: (Overgeklokte AthlonXP 2200+ @ 1839mhz) 173.2 fps BVK PC: (overgeklokte AthlonXP1800+ @ 1712mhz) [b:c28770c710]717.3fps[/b:c28770c710] :o Foutje van 3dmark 2001se. wel cool overigens. 8) De rest van je scores is namelijk wel normaal. vergelijk maar eens met mijn 14.000 score (link in onderschrift) draai de test nog maar eens.
Link naar reactie
[quote:3a7bda4d18="Royz"]Wel een uitzonderlijk foutje want ik heb hier nog nooit van gehoord. De rest klopt inderdaad wel. [/quote:3a7bda4d18] zo uitzonderlijk is het niet.... komt wel vaker voor dat 3dmark er goed naast zit... hij zit er alleen bij de 1e test naast... misschien vondt ie het niet helemaal leuk dat je een klein beetje hebt overgeclocked.. aangezien dit een CPU gevoelige test is zou dat nog wel eens kunnen...
Link naar reactie
Precies wat Turbulence zegt. de 1e test is inderdaad CPU en moederbord chipset gevoelig, misschien raakte 3dmark 2001 wel van slag van je nForce 2 chipset ;) welke 3dmark2001se gebruikte je? de laatste? Build 330. Je 3dmark '03 score is ook redelijk normaal, zelfs aan de lage kant. 1600 a 1700 moet ook haalbaar zijn schat ik in, klok je videokaart nog verder over als dat kan.
Link naar reactie
Met mijn Ti4200 haal ik 1100 punten. Zeker geen slechte score, als je weet dat je met een P3,06Ghz en een Ti4600 misschien net 2000 punten haalt. Ik kon mijn score alleen niet submitten omdat ik hem had geregistreerd (en dat merkte hij online :P). Ik reinstall hem wel haal ik weer rond de 1100 punten (niet oc-ed).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...