Ga naar inhoud

Welke kaart met radeon 9500pro chip?


Aanbevolen berichten

Na lang nadenken en veel lezen ben ik er uit. Ik wil een kaart met een radeon 9500 pro chipset. Nu zijn er verschillende merken die kaarten met deze chipset voeren (o.a. Hercules, Ati, Club3d). Welk merk en type adviseren jullie mij wel en niet en waarom? Is er iemand die een test kent van de verschillende merken met deze chipset? Obiwan
Link naar reactie
club3d, sapphire en gigabyte hebben de goedkoopste kaartjes. Echter hebben deze kaartjes minder toegevoegde software. Persoonlijk als ik tussen deze 3 moest kiezen zou ik voor de sappire gaan. (goede support). Ati is in europa slecht verkrijgbaar. Hercules is een stuk duurder: leuk software pakket en andere x-tra's Persoonlijk zou ik dus voor de Hercules of Sappire gaan. Ligt van je budget af....
Link naar reactie
club 3d schijnt ook hele goeie kaarten te verkopen. voor de prijs zeker. maar je wilt een radeon 9500 pro. dan moet je wel lang zoeken, want die is "bijna" nergens te koop :cry: ben ik zelf ook niet blij mee, want ik wil hem ook hebben, maar red dragon zegt dat er weer nieuwe komen. radeon 9200/9600/9800 :D
Link naar reactie
[quote:317d1515f7="Nightfire"]Kijk is bij http://www.myelectronics.nl/ daar is ie volgens mij nog wel leverbaar, de Club 3D Radeon 9500 Pro, voor ene prijs van 225,-, daarin zijn al de verzendkosten en BTW inbegrepen. Redelijk goedkoop dus, vind ik Roy[/quote:317d1515f7]ik vertrouw het niet helemaal, want de 9500 pro kost €179 en de radeon 9700pro kost €318 dat vind ik wel heel goedkoop als je de prijzen gaat vergelijken met tweakers. daar kost namelijk de 9500 pro €212 en 9700 pro €370 en dat is bij de goedkoopste. is trouwens allemaal van club3d
Link naar reactie
[quote:3c8fa9d06c]Ik zou nog even wachten met het kopen van die 9500, Je kunt beter nog een maandje wachten op de 9600 en 9600Pro die waarschijnlijk een stuk sneller zijn. Maar als je echt niet kunt wachten zou ik voor die 9500Pro van 213 Euro.[/quote:3c8fa9d06c] Maar hoe duur zullen die dingen dan ongeveer gaan kosten?
Link naar reactie
[quote:08206b0fbd="Nightfire"][quote:08206b0fbd]Ik zou nog even wachten met het kopen van die 9500, Je kunt beter nog een maandje wachten op de 9600 en 9600Pro die waarschijnlijk een stuk sneller zijn. Maar als je echt niet kunt wachten zou ik voor die 9500Pro van 213 Euro.[/quote:08206b0fbd] Maar hoe duur zullen die dingen dan ongeveer gaan kosten?[/quote:08206b0fbd] Dat blijft gissen maar ik denk om en nabij de prijs van een Radeon 9500 PRO. dus veel verschil verwacht ik niet, alleen in het begin, omdat iets nieuw is moet je er altijd meer voor betalen helaas. :(
Link naar reactie
Pff.. Als ik dit zo lees verwacht ik dat ik eerder een 9600 binnen heb dan een 9500pro. Ikzelf heb 2 februari de 9500Pro van Club3d besteld.. Nog steeds niet in huis, het was weer opgeschoven naar 1 maart.. maar.. niet dus :cry: Weet iemand dus waar ik wat meer betrouwbare informatie kan vinden over de ATI kaarten? Want dit schiet echt niet op.
Link naar reactie
Dan zit je op de €250+, de stap naar een 9700 (weliswaar Club3d) is dan ook snel gemaakt. Dan zou ik dat nog eerder doen, maar €270 voor een videokaart :o ik vind het veel geld, omgerekend naar guldens: 600 piek! Daarbij moet ik binnenkort nog €370 uitgegeven aan een verdere upgrade en ik wil niet blut zijn Misschien moet ik er toch maar aan gaan denken, want begin februari een videokaart bestellen (geld is toen ook al overgemaakt) en dan nu nog niks binnen hebben is niet leuk. Daarbij heb ik hem steeds harder nodig. Voor bijna alle grafische apps moet ik naar een andere computer uitwijken, want ik zit nu op een ATI rage pro.. :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...